Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duimp
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-04 21:00
Goedemiddag,

Mijn huidige garmin forerunner 45 is inmiddels 5 jaar oud en is echt aan vervanging toe.

Nu kwam ik de huawei gt5 tegen en ben hier wel erg gecharmeerd van. Ze hebben bij de mediamarkt nu de gt 4 voor 159 euro en de gt5 voor 205 euro.

Weet iemand of de gt5 nu die 50 euro meer waard is?
Lees wel dat de GPS beter moet zijn en dat je offline kaarten kan gebruiken maar dat laatste gebruik ik niet.

Heeft hier ervaring met de GT5 of GT4?
Alvast bedankt voor de reactie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
Als je gecharmeerd bent van de GT5 zou ik die gewoon nemen in plaats dan maar genoegen te nemen met de GT4, tenzij budget het probleem is.
Is budget het probleem, kijk dan naar reviews van de GT4, en zijn voorgangers. Zie of je een vergelijking vind waar ook de Forerunner 45 meegenomen is, en dan weet je hoe de "mindere" GPS van de GT4 is ten opzichte van je Garmin. Grote kans dat die al beter is dan je oude horloge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ziecko
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10-09 20:20
In geval van beiden, ik ben weer terug naar Garmin omdat ik de app (Huawei health) niet geweldig vind.
Als je wat meer sport, dan heb je soms hele rare vertalingen en/of resultaten. Stress meting? Nooit goed gewerkt. Slaap tracking? Lijkt maar een beetje verzonnen. Ik vind t voor een soort horloge niet heel geschikt.

Ook geen dingen als HRV, hersteld tijd etc
Geen wifi!

Wel is de accu duur heel goed en ook als smartwatch voor bellen heel fijn en ziet hij er gewoon heel gaaf uit!

Ik heb een GT4 overigens, en dit is geen advertentie maar je mag m overnemen voor weinig. Ik blijf bij Garmin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:53
Precies wat @ziecko zegt als je vlekkeloze intergratie wilt met bepaalde apps zonder er even voor te zitten dan moet je hem links laten.

Voor mij was doorslaggevend:
- persoonlijk mooier
- lange accuduur.
- anders dan iedereen

En budget technisch aangezien ik al 20 jaar geen horloge heb gedragen en niet weet of dit iets is voor mij.

One plus watch 3 schijnt ook een goede te zijn en denk betere intergratie dan Huawei.

Heb hem persoonlijk net een week

AnimeAdicted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BertX
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-08 20:57
Ik heb een GT3 waar ik heel tevreden mee ben.
De GPS gebruik ik af en toe bij een wandeling of fietstocht. Ik ervaar niet dat die incorrect zou registreren.
Mocht de GT3 vandaag defect raken, dan ga ik gezien het prijsverschil toch voor de GT4. Ik heb namelijk niet het idee dat er grote verschillen tussen de verschillende modellen zit, bovendien: over een jaar is je GT5 ook weer een verouderd model.