Pioneer F60DAB / geheugen vol

Pagina: 1
Acties:
  • 332 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikDC
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 18-02 12:27
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb / volledige stroom uitgeschakeld.

Ik wil mijn nieuwe smartphone Samsung A16 verbinden met mijn autoradio F60DAB (Pioneer ) via Bluetooth net zoals ik met mijn vorige smartphone deed.
Ik krijg echter steeds de melding op de radio "geheugen is vol "

Hoe kan ik dit oplossen.

Dank bij voorbaat.

Rik
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuskermalt
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 16:50
Binnen een paar minuten gevonden via de handleiding je kan maar 3 apparaten kopppelen aan die autoradio je moet eerst je oude apparaten verwijderen. Via je bluetooth appraten.

https://www.gebruikershan...w-handleiding-751556.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:02
Tuskermalt schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 15:24:
Binnen een paar minuten gevonden via de handleiding je kan maar 3 apparaten kopppelen aan die autoradio je moet eerst je oude apparaten verwijderen. Via je bluetooth appraten.

https://www.gebruikershan...w-handleiding-751556.html
Op zich een prima advies, maar met dit soort vragen wat met een beetje Googlen en/of handleiding lezen opgelost kan worden, kan je middels AI in luttele seconden in plaats van minuten een antwoord vinden, ook zonder precies te weten waar je naar zoekt :P

Ik heb letterlijk de startpost van @RikDC gecopy/paste in ChatGPT en kreeg terug:
Je Pioneer F60DAB-radio heeft een limiet op het aantal gekoppelde Bluetooth-apparaten. De melding "geheugen is vol" betekent dat er te veel apparaten opgeslagen zijn in het geheugen van de radio.

Oplossing:
1. Verwijder oude gekoppelde apparaten uit de radio
• Druk op de Home-knop op je radio.
• Ga naar Bluetooth-instellingen.
• Zoek naar een optie zoals Gekoppelde apparaten of Apparaatbeheer.
• Selecteer en verwijder oude apparaten die je niet meer gebruikt.

2. Reset het Bluetooth-geheugen van de radio (indien nodig)
• In de Bluetooth-instellingen zou een optie moeten staan om het Bluetooth-geheugen te wissen of alle gekoppelde apparaten te verwijderen.
• Als je deze optie niet vindt, kan een volledige fabrieksreset van de radio nodig zijn (let op: dit wist ook andere instellingen).

3. Koppel je Samsung A16 opnieuw
• Zet Bluetooth aan op je telefoon en zorg dat je radio zichtbaar is.
• Selecteer de radio op je telefoon en voer de pincode in (meestal "0000" of "1234" als gevraagd).

Na deze stappen zou je Samsung A16 weer moeten kunnen verbinden. Werkt het nog niet? Laat het weten! 🚗📱

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikDC
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 18-02 12:27
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:27

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@RikDC Je topicstart voldoet niet aan de eisen van Tweakers. Je moet de vragen natuurlijk wel echt invullen ;) Omdat je al antwoorden hebt gehad, waarmee je aan de slag kunt, doe ik dit topic op slot. Mochten er nieuwe vragen rijzen, dan kun je mij een DM sturen ter heropening, waarna het wel de bedoeling is om meer inzet te laten zien.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Dit topic is gesloten.