Mijn oude printer voert papier niet goed door en nu is de inkt ook op. Ik print weinig. Af en toe een kleurplaat, handleiding voor de kinderen zoals Knex of Lego of een verzendlabel. Mogelijk later wat meer voor school van de kinderen.
Ik kan bij de bieb en op kantoor printen, maar net te vaak zit ik thuis, wil ik printen en is bieb en kantoor op dat moment geen optie. Dus toch maar een nieuwe printer.
Ik twijfel nu tussen een kleurenlaser printer of een inkttank printer. De selectie is nu
Toen kwam ik inkttank printers, een interessant concept. Als ik het goed begrijp nog goedkoper in gebruik.
Mocht het zo zijn dat de HP er prima tegen kan een tijd niks te doen, dan is het voordeel dat foto's hier ook mooier uitkomen.
Ervaringen en tips voor mijn use case zijn welkom. Bedankt!
Ik kan bij de bieb en op kantoor printen, maar net te vaak zit ik thuis, wil ik printen en is bieb en kantoor op dat moment geen optie. Dus toch maar een nieuwe printer.
Ik twijfel nu tussen een kleurenlaser printer of een inkttank printer. De selectie is nu
- Brother hl-l3220cwe
- HP Smarttank 5105
- Goedkoper printen
- Zonder gedoe kunnen printen als printer langere tijd niks heeft gedaan.
- Scanner niet persoon nodig. Ik maak gewoon scans via smartphone.
- Foto's kunnen printen is leuk, maar meestal laat ik die afdrukken.
- Afdrukken draadloos vanaf mobiel
Toen kwam ik inkttank printers, een interessant concept. Als ik het goed begrijp nog goedkoper in gebruik.
Mocht het zo zijn dat de HP er prima tegen kan een tijd niks te doen, dan is het voordeel dat foto's hier ook mooier uitkomen.
Ervaringen en tips voor mijn use case zijn welkom. Bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door FJP84 op 15-02-2025 11:39 ]