BBG Mini-ITX videokaart alternatief

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• princeper
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-05 09:10
Dag tweakers. Ik dacht makkelijk klaar te zijn met de BBG voor het mini-itx systeem. Mijn huidige systeem is alweer zo'n 8 jaar oud, dus tijd voor iets nieuws. Ik heb alles 1-op-1 besteld, maar de videokaart is alleen nog op Amazon te koop en veel duurder dan in de PW.

Na een kleine twee uur onderzoek ben ik er nog niet echt uit, misschien hebben jullie tips. Het mag best wat minder snel dan de voorgestelde kaart, maar het formaat is dus belangrijk. In de video wordt een grotere kaart voorgesteld als upgrade, die past net. De specificaties daarvan zijn:

300mm lang
120mm breed
50mm hoog

Dat is dus wel de max. Tips zijn welkom!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:27

br00ky

Moderator Harde Waren
princeper schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 00:18:

Na een kleine twee uur onderzoek ben ik er nog niet echt uit,
Wat heb je gevonden dan? Voor je dezelfde suggesties krijgt die je zelf al hebt afgeserveerd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-09 20:21
Tja, dan moeten wij gaan kijken naar wat er in het BBG ITX-systeem zit, jouwe budget gaan bepalen en dan op basis van de maximale formaten die je opgeeft een kaart gaan zoeken.

Dat is toch geen advies? Dat kun je toch gewoon zelf?

Kom dan even met een lijstje van wat jij gevonden hebt, wat je nu al besteld hebt en waar het mee moet samenwerken (zoals welke monitor) en geef aan waarvoor je het systeem gaat gebruiken, dus ook dingen zoals welke games, welke resolutie en welke settings (high, ultra etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08:58
Leer hoe filters in Pricewatch werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• princeper
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-05 09:10
Kijk, dat is een handige tip. Ik ga er meer aan de slag!