Website van Elon Musks transparantieafdeling kan eenvoudig…

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 84hannes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-05 12:01
Mede-auteur:
  • jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:48

jip_86

Artikel: nieuws: Website van Elon Musks transparantieafdeling kan eenvoudig worden aan...
Auteur: @TijsZonderH
Op het moment van schrijven staan enkele van die entry's er nog steeds in.
Misschien kan duidelijker vermeld worden dat deze tekst niet naar de huidige website, maar een gearchiveerde kopie verwijst?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Nou, op zich wel, maar ik zet over 5 minuten mijn pc uit en de kans is vrij groot dat die entry's al snel gaan verdwijnen. Dan zou het weer raar zijn om te linken naar een lege pagina, dus dat wil ik het liefst voor zijn, vandaar dat ik nu alvast de web.archive.org-link heb gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 84hannes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-05 12:01
Dat heeft er deels mee te maken dat de website is gebouwd op basis van Cloudflare Pages. Dat betekent dat de data erop niet op Amerikaanse overheidsservers wordt gehost.
@dipje2 en ik snappen niet helemaal waarom Cloudflare hier als (deel)oorzaak wordt genoemd: kan een database die door de overheid zelf wordt gehost niet onveilig zijn?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:48
TijsZonderH schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 21:01:
Nou, op zich wel, maar ik zet over 5 minuten mijn pc uit en de kans is vrij groot dat die entry's al snel gaan verdwijnen. Dan zou het weer raar zijn om te linken naar een lege pagina, dus dat wil ik het liefst voor zijn, vandaar dat ik nu alvast de web.archive.org-link heb gepakt.
De paginas waren al weg. Maar was de vraag ook niet. Het gaat er om dat de tekst niet klopt. De website is doge.gov en niet archive.org.