Mijn vraag
Wat werkt wel:
Indien ik de VOL20 als BLE device connect met Windows, dan werkt het echter als een zonnetje: pairing, na draaien aan de knop het volume up/down, na drukken op de drukknop mute/volgende/vorige nummer.
Dus het ding werkt prima zoals het hoort.
Het doel echter is om een ESP32 als BLE-naar-Infrarood 'bridge' te laten functioneren zodat mijn versterker ook bediend kan worden.
Wat werk niet:
Na het succesvol pairen met de ESP32 zie ik geen data wanneer ik aan de knop draai of op een button druk.
Relevante software en hardware die ik gebruik
ESP32-C3
FOSI VOL20 KNOB
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Wat werkt wel:
Indien ik de VOL20 als BLE device connect met Windows, dan werkt het echter als een zonnetje: pairing, na draaien aan de knop het volume up/down, na drukken op de drukknop mute/volgende/vorige nummer.
Dus het ding werkt prima zoals het hoort.
Het doel echter is om een ESP32 als BLE-naar-Infrarood 'bridge' te laten functioneren zodat mijn versterker ook bediend kan worden.
Wat werk niet:
Na het succesvol pairen met de ESP32 zie ik geen data wanneer ik aan de knop draai of op een button druk.
Relevante software en hardware die ik gebruik
ESP32-C3
FOSI VOL20 KNOB
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Sniffen op Windows via Wireshark: Geen data
- bluetoothctl op Linux cmdline: device wordt in het geheel niet gezien (?!)
- Ik heb vriend 'ChatGPT' uitvoerig geraadpleegt, naast vriend 'Google' en dit heeft geleid tot allerlei pogingen om er achter te komen hoe de services structuur van de VOL20 er uit ziet en om de sketch data te laten tonen maar ik loop nu echt dood.