Max Payne en Voodoo Banshee ?

Pagina: 1
Acties:

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Weet iemand of Max Payne en een Voodoo Banshee videokaart samengaat :? Want ik krijg steeds een fout met directx 8.0 terwijl ik directx 8.0 wel geinstalleerd heb. :(

Defunctus Deo Juvente

Verwijderd

blaas dit topic weer een nieuw leven in.

heb winxp met dx 8.1 uiteraard maar deze voodoo kaart loopt vast omdat hij volgens windows xp in een lus blijft hangen en mijn drivers om updaten heb ik de nieuwe drivers geinstalleerd krijg ik geen eens beeld.

ps. is een Diamond Monster Fusion

weet het wordt tijd voor een nieuwe kaart maar ja

Geld he??

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Bij mij krijg ik het niet eens aan de praat JAH LEKKER 100 piek weg :( startup plop zo weero p de desttop had ik ook bij IGI :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-02 08:35

mvz

muziek verslaafde

Op Sunday 09 December 2001 19:46 schreef RS_003 het volgende:
Bij mij krijg ik het niet eens aan de praat JAH LEKKER 100 piek weg :( startup plop zo weero p de desttop had ik ook bij IGI :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
tssk tsssk, denk jij dat max payne ( ook al werkte het wel bij jou ) lekker draait?!?! banshee en celly 300?

das net zoiets als Aquanox spelen op een XT 8086 >:)

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:51
idd...die zit lekker onder de systeemeisen dus eigen schuld dikke bult

Verwijderd

Het het geprobeerd op een P2-350@466, met een Viper550 16MB, en 512MB RAM, maar dat ging niet echt van harte, dus het lijkt me idd beter en je er mij neer te leggen, of eerst eens naar de specs op de doos te kijken voor je een spel koopt, voorkomt een hoop ergernis :)

Verwijderd

Ik heb geen problemen met een dual PII 333 xeon en 2x voodoo2 sli. ongeveer 25 fps.
Pagina: 1