Toon posts:

Application failed to initialize

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal, ik heb een probleem/vraag:

Sinds een paar dagen geleden krijg ik steeds de melding 'this app failed to initialize' voor m'n kiezen. het gebeurd alleen als ik veel tasks heb openstaan, wat dan ook vaak gebeurd is dat sommige tasks gewoon gaan hangen. het crasht dat niet, maar ze stoppen d'r gewoon mee.

T'is echt heel vaag, k'heb windows al opnieuw geinstalleerd maar dat maakte dus weinig uit. de problemen doen zich alleen voor als er dus veel apps geopend zijn. t'maakt niet uit welke app het is, kan notepad zijn of photoshop.

ik denk eerder een h/w probleem maar ik heb geen idee waar ik het moet zoeken :/

system specs:

asus p2b-ds, Dual p3-450 @500 (112 bus), 384 mb pc100, scsi raid, 3com nic, sb live!.
Windows 2000 SP2, nvidia ref. drivers, standaard live! drivers.
^ dit systeem is onveranderd in het afgelopen half jaar.

iemand?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? kom op :)

Verwijderd

Topicstarter
Godsamme, dit is ook echt deze site gewoon. boel onzinning geblaat maar een antwoord op een echt probleem heeft niemand. :r

als ik had gevraagd of iemand weet hoe ik een raid-1 set moet maken had deze thread nu 100 replies gehad.. bwruh.. :(

Verwijderd

Als je het niet bevalt rot je toch gezellig op? :r :r :r :r

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:56
Op maandag 17 september 2001 02:48 schreef Lexxie het volgende:
Godsamme, dit is ook echt deze site gewoon. boel onzinning geblaat maar een antwoord op een echt probleem heeft niemand. :r

als ik had gevraagd of iemand weet hoe ik een raid-1 set moet maken had deze thread nu 100 replies gehad.. bwruh.. :(
Kun je ook ietsjes rustiger doen??
Misschien WEET gewoon niemand die dit topic heeft gelezen het antwoord.
En dan een reactie versturen van "Ik zou het niet weten" brengt niemand een stap verder, zorgt alleen voor meer data!

Maar ik zou het iig niet weten, meestal krijg ik zulk soort meldingen als mijn systeem herstart zonder dat ie klaar is met opstarten:"Failed to initialize application due system restart" oid..

Ruk er eens wat memory uit, misschien is die dood. Surface san van harddisk misschien ook een optie?? Voor de rest zou ik het net weten waar te zoeken.

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
Geheugen check al gedaan met wazige dos-progjes, HD surface scan nog niet. zal ik eens proberen

en ja. was beetje pissig, sorry ;)

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:56
Op maandag 17 september 2001 03:18 schreef Lexxie het volgende:
Geheugen check al gedaan met wazige dos-progjes, HD surface scan nog niet. zal ik eens proberen

en ja. was beetje pissig ;)
Tel voortaan dan even rustig tot 10... :P

Geheugen check gedaan met wazig dos-progjes; hmm... zet er toch maar eens voor de gein 1 dimm in je geheugen bank, dan er 1tje bij etc..

Op mijn AMDk6 crashte Carmageddon de hele tijd, terwijl die wazige dosprogjes vertelde dat mijn ram goed was, was toch een van mijn EDOtjes kaduuk...

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
tweakguy: rot zelf lekker op joh, sul. :p had al sorry gezegd.

maar idd, denk ram. het vage is, dat onder 98 (dualboot) hij niet vreemd doet, die staat op een andere HD. da's het enigste verschil wat ik kan verzinnen. en 2k kan het ook niet zijn want die is fris geinstalleerd. hd surface scans doen dan maar. gaat weer lekker lang duren :/

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:42

CasGas

.

wat zijn we toch allemaal weer aardig voor elkaar :+ :+

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

welke apps zijn het precies?

ik heb bijvoorbeeld onder winXP dat het spel supreme snowboarding (wat ik origineel heb) na installatie met geen mogelijkheid te starten is. app failed to init.

tsja.. jammer.. (ja compat mode geprobeerd)

anyway, over welke apps hebben we het hier.

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Verwijderd

we nemen aan dat je w2k bedoeld ?

RGZ

MASH

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Ram testen (zijn wel tooltjes voor) en 'm even terugclocken naar 100MHz. Althans, da's wat ik als eerste zou doen.
Of, misschien wordt jouw bak wel net zo heet als jij? :D

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
wat voor app maakt niet uit, wat ik al zei de ene keer is het notepad, de andere keer photoshop. ik noem maar wat.
en zo warm word ie echtniet, hij draait al een half jaar op 112 mhz.

en win2k idd.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Op maandag 17 september 2001 16:38 schreef Lexxie het volgende:
wat voor app maakt niet uit, wat ik al zei de ene keer is het notepad, de andere keer photoshop. ik noem maar wat.
en zo warm word ie echtniet, hij draait al een half jaar op 112 mhz.

en win2k idd.
Dat 'ie al een half jaar op 112MHz draait geeft je geen garantie dat dat nu niet het probleem vormt natuurlijk. Ik ben heel simpel in dit soort dingen; problemen? dan eerst terugclocken naar originele snelheid (als de bak overgeclocked is natuurlijk), en dan zien we wel weer. Met 112MHz draait eigenlijk álles in jouw bak boven spec, PCI, AGP, RAM, Chipset, kaarten in jouw PCI sloten, disken, noem de hele santekraam maar op. Daardoor kan er best wel wat fout zijn gegaan.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
Dat klopt. ik heb hem bij wijze van test op 103 staan (toch een beetje o/c'en ;) ) ff kijken hoe ie het nu doet
Pagina: 1