Hoi Allemaal,
Voor het kopen van een eerste auto heb ik advies nodig. Ik ben zelf tegen de 2 meter en mijn vriendin is ook niet de kleinste. Ook moet er een kleuter op de achterbank passen. Rijden nu veel in een UP! en les gehad in een golf, maar VW is buiten budget en volgens mij geen aanrader in de stad (Polo en Golf worden veel gestolen)
Advies is welkom waar ik een beetje op moet letten. Gezin blijft 3, dus is een auto voor een lange tijd.
Voor het kopen van een eerste auto heb ik advies nodig. Ik ben zelf tegen de 2 meter en mijn vriendin is ook niet de kleinste. Ook moet er een kleuter op de achterbank passen. Rijden nu veel in een UP! en les gehad in een golf, maar VW is buiten budget en volgens mij geen aanrader in de stad (Polo en Golf worden veel gestolen)
- Budget: Tot ongeveer €14k (maar mag natuurlijk ook minder zijn - afhankelijk van opties)
- [Gebruik: Wonen in een grote stad, geen woon-werkverkeer. Vooral ritten door Nederland naar familie (wonen wel ver uit elkaar) en hopelijk vakantie (Italië)
- Ruimte: Beide lang, dus ruimte voor is nodig, ook de achterbank kan niet te krap met een groeiende kleuter die erachter moet zitten (niet perse voor volwassene ruimte, maar bij bijvoorbeeld de UP! moet de stoel zover naar achter dat er niks overblijft).
- Geen automaat, beide beginnend bestuurder dus moeten juist vlieguren maken
- Veiligheid opties graag zo uitgebreid mogelijk vanwege de kleine
- Parkeersensoren graag
- Geen eisen omtrent navigatie/multimedia
Advies is welkom waar ik een beetje op moet letten. Gezin blijft 3, dus is een auto voor een lange tijd.
[ Voor 5% gewijzigd door jebru op 14-02-2025 08:48 ]