Acer Aspire E5-771-32TZ - M2 SSD

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanomi
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:19
Ik zoek een?
M2 SSD

Wat is je budget?
Niet tè veel :D

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Acer Aspire E5-771-32TZ

Deze laptop is van mijn vader geweest en ik heb hem nu als "projectje". Hij heeft een 500gb hdd erin, maar om hem toch wat extra snelheid te geven wil ik een SSD erin. Nu zag ik volgens mij een M2 SSD slot zitten, maar ik kan op het internet geen goede specs vinden. Wellicht dat iemand op het forum weet waar ik op moet letten.

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:16
Acer Aspire E5-771-59VD review door DeerDitch onderaan heeft de tweaker laptop open gemaakt

Heb je hem zelf al open geschroefd, dan zie je het namelijk meteen. En dat moet je toch doen om het te installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanomi
99ruud99 schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 03:30:
Acer Aspire E5-771-59VD review door DeerDitch onderaan heeft de tweaker laptop open gemaakt

Heb je hem zelf al open geschroefd, dan zie je het namelijk meteen. En dat moet je toch doen om het te installeren
Ja, hij is open. Maar ik zie niet aan het slot zelf wat er precies in kan natuurlijk! Het moederbord zal ook haar beperkingen hebben en daar zijn heel weinig gegevens over te vinden helaas.

Dankjewel voor de link! Het is een ietsje ander type, maar ik denk wel op dezelfde basis want aan de binnenkant ziet hij er precies eender uit.

Maar als iemand wat specifiekere specs heeft (het is natuurlijk al een oud beestje) voor welke SSD er zou passen (geheugen wil ik ook naar kijken, maar dat is makkelijker) dan hou ik me warm aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanomi
Nog wat verdere informatie: het moederbord is een Acer EA70_HB met een Haswell-ULT chipset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:20
Sanomi schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 14:31:
Maar als iemand wat specifiekere specs heeft (het is natuurlijk al een oud beestje) voor welke SSD er zou passen (geheugen wil ik ook naar kijken, maar dat is makkelijker) dan hou ik me warm aanbevolen!
Als ik even zoek slikt deze laptop alleen M2 SATA SSD's
Google: Acer aspire e5-771 m2 ssd
Een gewone SATA SSD is dan misschien makkelijker/goedkoper?

Acer Community:Does Acer Aspire E5-771G-7169 have a M2 SSD slot?
Acer Community:M.2 NVMe SSD Aspire E5-771G-52PR (werkt niet)

Youtube: Zusätzliche M.2 SSD in Acer E5-771G-59UX einbauen Acer Aspire E 17 [Subtitles]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanomi
Dankjewel! En ik kwam er idd ook achter dat het geen M2 slot was maar het slot van de DVD speler :D

Ik heb ondertussen een 500gb SSD gekocht.
Pagina: 1