• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Mogelijk heb ik zelf al ergens een prutskutten actie gedaan waardoor het niet werkt.. maar goed niet schieten is sowieso mis :-)

Volgens Simyo zou je de app moeten installeren, inloggen en dan kan je de esim downloaden cq installeren..

Echter na het inloggen en de 2 vervolgstappen (Keuze 1 simkaart of meerdere) gaat de app een poging doen de simkaart te "downloaden" ik krijg de vraag van android of de app toegang mag tot Esim (welke ik toesta)
dan duurt het eventjes en krijg ik een Foutcode 012..

en dan zijn we terug bij af en moet ik weer inloggen en krijgen we de zelfde stappen weer.. om zo in een loop te belanden...
als ik de app weiger om esims te beheren knalt die direct naar de 012 foutcode....
idem als er geen internet beschikbaar is (wifi uit, want 4/5G van de Odido sim zet die dan uit)

nu kan het zijn dat de app nog niet 100% compatible is met android 15..?

heeft iemand nog een idee wat ik kan proberen? de KS van Simyo is alleen digitaal te bereiken op dit tijdstip dus dat gaat ook wel even duren voor er een reactie komt ;)

404 Signature not found

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:19

Onbekend

...

Is jouw abonnement al wel ingegaan?
Toen ik 2 maanden geleden een abonnement afsloot ontving ik een fysieke simkaart, maar deze kon ik pas activeren en gebruiken nadat de startdatum van m'n abonnement was ingegaan.

Speel ook Balls Connect en Repeat