Toon posts:

jullie verwachtingen mbt de prijzen van hardware ?

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
// misschien een belangrijke vraag voor hardware verslaafden zoals ik. Maar ik probeer zelf op juiste de juiste tijd en tegen redelijke prijzen nieuwe hardware te kopen.

\\ kwestie: gezien de huidige dip in de conjuctuur (versterkt door de WTC crashes ;( ) zijn de prijzen van hardware moeilijk te voorspellen.
Wat ik de afgelopen 1,5 jaar heb opgemerkt is dat prijzen van nieuwe hardware snel dalen (binnen 4 maanden) vanwege een 'nieuwere' technologie op de hardware zelf.

Hoe lang blijft deze dalende lijn lopen met in achtneming van het verloop van nieuwe en oude technologie?
Deze vraag kan je misschien interpreteren door te stellen:
- gaan de prijzen omhoog als de economische dip veranderd in opwelling en wat heeft dat voor gevolgen voor bestaande technologie en de prijzen daarvan?
- of zal de economische dip langer duren? en de prijzen blijven dalen (of stijgen?)

ik dat jullie zaken naar voren kunnen halen die misschien tot andere inzichten kan leiden.

greetz...

Verwijderd

Zie ook -> [topic=227454/1/25]

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

idd :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Dit topic is gesloten.