Vervangende Fulli badge

Pagina: 1
Acties:

• jahl
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 16-02 11:26
Ik heb een vervangende Fulli badge ontvangen, de oude moet ik terug sturen.
Hoe moet/kan ik de nieuwe badge registreren en koppelen aan mijn huidige kenteken?
Of moet ik een heel nieuw account aanmaken? De Fulli pagina geeft hier geen opheldering over (tenminste niet gevonden)

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OttiglioM
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 16:51
Het badgenummer wordt dacht ik door Fulli aan je account gekoppeld. En dus ook aan je bankrekening nummer. Voor niets gaat de zon op :)

Na passage van een tolpoortje komt het tolbedrag echt wel bij jou terecht. Ongeacht het kenteken op het voertuig. Om gezeur en gedoe te voorkomen is het wel beter dat de koppeling correct is.
.
Je kan inloggen met je huidige account
Tabblad "Mijn elektronische tol"
Hier tref je een badgenummer aan. Daar kan je m.i. niets aan wijzigen. Kenteken en woonland kan je daar wel wijzigen. Indien nodig. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahl
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 16-02 11:26
Dank voor je reactie!

Wellicht dat de nieuwe badge pas zichtbaar wordt nadat de oude door hen weer terug ontvangen is.
Zal even afwachten wat er gebeurt als Fulli de oude retour heeft gekregen.

Mocht dit niet automatisch gaan zal ik dat hier nog even vermelden voor mocht iemand anders ook met dit soort vragen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnAlbregtse
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-05 07:32
Heb nieuwe badge gekregen per post , na omwisselen

Alle gegevens kloppen binnen vorige acount ik kan echter nergens zien of nieuwe badge al geactiveerd is ?