iPhone agenda leeg na melding opslag

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-05 15:12
Bij het willen nemen van een foto met mijn iphone 12 (ios 18) kreeg ik de melding onvoldoende opslag te hebben. Heb toen een random app welke ik niet gebruik verwijderd en vervolgens een foto genomen.

2 minuten later check ik mijn agenda en deze is helemaal leeg!

Heb geprobeerd om de iphone te herstarten en ook mail uit en aangezet in de instellingen van icloud, maar de agenda blijft leeg?!

Weet iemand hoe ik dit terug krijg?
Neem aan dat apple niet om ruimte vrij te maken dan maar even je agenda leeg maakt…

Alle reacties

• dabbertje
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 03-05 11:14
Misschien voor de hand liggend: heb je in de mailapp zelf gekeken of de agenda’s nog wel aan staan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tRdISq7X-Klfhhb1Ygto0alIm4s=/x800/filters:strip_exif()/f/image/7ZLgdaXNVgxAojtUcOkkpLQ0.png?f=fotoalbum_large

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:35
Wat voor app heb je weggegooid? Als het de management app is van een MDM service kan dit ook invloed hebben op je agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-05 15:12
inmiddels contact gehad met apple. conclusie van hun:

Geen idee wat er mis is gegaan. was lokaal opgeslagen en is inderdaad verwijderd. niet nieuwste software en daarmee is de kous afgedaan :-s

m.a.w. een bug (vrouw had het aantal maanden geleden) dat indien te weinig vrije opslag, dan delete agenda. geen idee of het in de 8.3.1 is opgelost, maar zal op mijn nas zelf een agenda draaien om dit in de toekomst te voorkomen. niet echt apple waardige (re)actie...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:19
basjuhh schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 11:26:

Is het vandaag gebeurd? M.a.w kun je de backup van gister nog terugzetten of is die al overschreven met de nieuwe situatie? (Wel eerst die nieuwe foto dan even naar jezelf mailen oid). En soms staan er ook nog wel oudere backups die je kan selecteren.

[ Voor 16% gewijzigd door Dennisdn op 19-02-2025 19:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
basjuhh schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 11:26:
Neem aan dat apple niet om ruimte vrij te maken dan maar even je agenda leeg maakt…
Maar dit gaat niet om een Cloud agenda dan, of hoe moet ik dit zien?

Edit:
basjuhh schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 16:50:
m.a.w. een bug (vrouw had het aantal maanden geleden) dat indien te weinig vrije opslag, dan delete agenda.
Huh, dus je hebt een ervaring uit eerste hand waar dit eerder gebeurd is en toch heb je geen stappen ondernomen? Dat is wel erg Yolo :P
Dennisdn schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 19:40:
[...]

Is het vandaag gebeurd? M.a.w kun je de backup van gister nog terugzetten of is die al overschreven met de nieuwe situatie? (Wel eerst die nieuwe foto dan even naar jezelf mailen oid). En soms staan er ook nog wel oudere backups die je kan selecteren.
iCloud back-up heeft versiebeheer inderdaad.

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 19-02-2025 19:53 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Pagina: 1