Yup.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
volgens mij wordt alles gewoon 'doorgestuurd' naar je nieuwe adres, maar dat weet ik niet zeker
Verwijderd
Ik denk dat dat niet meteen hoeft. Als je na het retirement nog flusht op het oude emailadres, worden ze automatisch bij het nieuwe gevoegd. Gewoon het adres 'retiren' dus...
Dacht ik toch, but I can be wrong
En dan nog een klein vraagje, maar 'k wou er geen nieuw topic voor starten :
blijven de dagtotalen gelden na een retirement ?? Ik bedoel het volgende : stel dat je als ID ik@mijndomein.com nam, en je deed op - ik zeg maar wat - 2 september jl even 1000 blokjes. Je verandert van emailadres door een retirement naar bvb ookvanmij@ookmijndomein.com. Krijg ik dan bij dat nieuwe ID op 2 september jl ook 1000 blokjes te zien? Of worden alle blokjes als het ware in 1 keer op het nieuwe adres 'overgeschreven' op de datum van het retirement?
Dacht ik toch, but I can be wrong
En dan nog een klein vraagje, maar 'k wou er geen nieuw topic voor starten :
blijven de dagtotalen gelden na een retirement ?? Ik bedoel het volgende : stel dat je als ID ik@mijndomein.com nam, en je deed op - ik zeg maar wat - 2 september jl even 1000 blokjes. Je verandert van emailadres door een retirement naar bvb ookvanmij@ookmijndomein.com. Krijg ik dan bij dat nieuwe ID op 2 september jl ook 1000 blokjes te zien? Of worden alle blokjes als het ware in 1 keer op het nieuwe adres 'overgeschreven' op de datum van het retirement?
edit:
Ik moet sneller leren typen, en bij voorkeur foutloos
Ik moet sneller leren typen, en bij voorkeur foutloos
Het oude e-mail adres blijft gewoon geldig. Hierop kan dus gewoon geflushed worden en deze blokjes worden automatisch bij het nieuwe e-mailadres totaal geteld.
De history's worden ook van beide samengevoegd. Dus heb je op dat ene adres gisteren 20 blokjes gedaan en op de andere 30 en je zou retiren krijg je er 50 te zien op die dag.
De history's worden ook van beide samengevoegd. Dus heb je op dat ene adres gisteren 20 blokjes gedaan en op de andere 30 en je zou retiren krijg je er 50 te zien op die dag.
Pagina: 1