Podcast feedback

Pagina: 1
Acties:

• catn0b0t
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 19-02 22:17
Misschien ligt het aan mij maar ondanks dat ik de topics van de Tweakers podcast wel boeiend vind kan ik er echt niet naar luisteren. Het is me teveel een gekakel, te druk om tijdens het werk naar te luisteren. Ik zet op het werk een hoofdtelefoon en podcasts op om rustig mijn werk te kunnen doen maar als de tweakers podcast opspringt lijkt het wel of ik live een gezellig cafe binnenstap. Op zich wel sympathiek, maar dus erg vermoeiend om naar te luisteren.
Om op een positieve noot te eindigen: de thema's vind ik meestal wel boeiend hoor dus inhoudelijk zou ik er geen moer aan veranderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincm
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:55
Ik kan nooit een podcast luisteren als ik aan het werk ben, want dan raak ik afgeleid, zeker als het een Nederlandse podcast is. Als ik een podcast luister wil je toch juist het gesprek kunnen volgen? Voor mij is de autorit juist het moment om een podcast te luisteren. Tijdens werk hooguit muziek (en dan vooral niet Nederlandstalig).

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16:50
Het ligt denk ik aan jou, maar ik deel deze mening ook, dus ligt aan ons :)

Elke podcast is anders, en iedereen heeft zijn eigen smaak betreft podcast.
De een hoort liever alleen maar feiten, de ander in een verhaal vorm en de andere wilt meer een gesprek/discussie aan horen.

Maar dat maakt de Tweakers podcast niet slecht, is gewoon niet de style waar we van houden en daar is niks mis mee.

[ Voor 4% gewijzigd door Christoxz op 13-02-2025 09:56 ]

T.Net Creality 3D Printer Discord