Goedenavond,
Voor onze badkamer hebben we de Vent-Axia Svensa ventilator.
Deze is aangesloten op de schakeldraad en vaste voeding.
Is het zo dat de ventilator áltijd zal gaan lopen wanneer de lichtschakelaar aangezet wordt? In de App heb ik nu alleen een nalooptimer en vochtigheidssensor ingesteld.
Als ik de lichtschakelaar nu aanzet, begint te ventilator te draaien.
Ik meen me te kunnen herinneren dat de elektricien zei dat de ventilator pas aangaat wanneer de vochtigheidssensor een te hoge vochtigheid detecteert, maar ik kan er ook naast zitten.
Klopt het inderdaad dat de ventilator altijd aan zal gaan?
Zo ja, is het een optie om de schakeldraad los te koppelen van de ventilator, alleen de vaste voeding te gebruiken en vervolgens de vochtigheidssensor in te stellen?
Alvast bedankt.
Voor onze badkamer hebben we de Vent-Axia Svensa ventilator.
Deze is aangesloten op de schakeldraad en vaste voeding.
Is het zo dat de ventilator áltijd zal gaan lopen wanneer de lichtschakelaar aangezet wordt? In de App heb ik nu alleen een nalooptimer en vochtigheidssensor ingesteld.
Als ik de lichtschakelaar nu aanzet, begint te ventilator te draaien.
Ik meen me te kunnen herinneren dat de elektricien zei dat de ventilator pas aangaat wanneer de vochtigheidssensor een te hoge vochtigheid detecteert, maar ik kan er ook naast zitten.
Klopt het inderdaad dat de ventilator altijd aan zal gaan?
Zo ja, is het een optie om de schakeldraad los te koppelen van de ventilator, alleen de vaste voeding te gebruiken en vervolgens de vochtigheidssensor in te stellen?
Alvast bedankt.