Toon posts:

motorhead probleem!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
sinds ik een nieuwe versie van directX heb geinstaleerd,en mijn Nvidia drivers heb geupdate. kan ik motorhead niet meer spelen.(ik krijg een helemaal zwart beeld en daarna loopt mijn PC vast :(

ook het installeren van de nieuwe motorhead patch helpt niet :(

Mijn PC
Intel PIII
550 Mhz
320 RAM
Nvidia Tnt 2 M64 (AGP onboard) :(

kan iemand mij hiermee helpen?

Verwijderd

Topicstarter
jammer :'(

• Markuzi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
Motorhead opnieuw installen... en als ie het dan nog niet doet PC uit het raam smijten :P

Verwijderd

Topicstarter
dat eerst had ik al geprobeerd.

zal kijken of die 2e het doet :9

Verwijderd

Jammer ;( motorhead vind ik een van de meest ondergewaardeerde arcade racespellen. Heerlijk spel, en de mooie graphics lopen zelfs soepel op een p300.

Ode aan Motorhead

Verwijderd

Topicstarter
ja, maar dan moet ie wel werken
niemand?

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op zondag 16 september 2001 22:09 schreef boppie het volgende:
Jammer ;( motorhead vind ik een van de meest ondergewaardeerde arcade racespellen. Heerlijk spel, en de mooie graphics lopen zelfs soepel op een p300.

Ode aan Motorhead
op me p2 266 liep het zelfs nog lekker, heerlijk spel.

39

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-02 22:15
Vond het er wel mooi uitzien, maar totaal niet speelbaar, of ik ben er gewoon slecht in, maar in NFSHS enzow dan rees ik die comp er op zijn moeilijkst uit. Dus....

Maareh heb geen idee, wat het zou kunnen zijn. Over welke versie van drivers heb je het??

nvidia toch niet de 21.80. Ik zou met die TNT2 meer denken aan de 6.50 of nog lager. Die zou het beste moeten werken.

directx 8 neem ik aan.

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 22:09 schreef boppie het volgende:

Ode aan Motorhead
Ja inderdaad motorhead hoort in het lijstje samen met nog een paar andere super smooth framerate games zoals...

poweslide
dethkarz
toca 2
sbk

Dit soort games zijn zeer zeldzaam,de meeste race games draaien op een 1400 mhz en een geforce3 nog hapered...heel hoge framerates dat wel hoor, maar meestal dat irri ge haper in de game play.

(voor de topic starter)..het kan best zijn dat dx8 roet in het eten gooit er zijn gewoon heel veel oudere games die niet meer werken onder dx8 en de modernere vid kaarten,om volledig compatibel te blijven zal je toch echt ieder anderhalf jaar een pc erbij moeten kopen om al je software te kunnen blijven draaien ;(

Verwijderd

ik heb precies hetzelfde. Wou die coole moterhead op mn nieuwe systeempje spelen: tb 1200, gf256 maar verder dan die logo-intro kwam ik ook niet (zwart scherm). Hetzelfde heb ik trouwens met unreal. Komt denk ik door gf. Die herkent ie ook helemaal niet

• thorretje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-01 16:58
Nooit geweten dat er nog mensen zijn die deze game spelen. Zal 'm ook eens opduiken uit m'n archief. BTW. Spelen jullie deze ook online???

• thorretje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-01 16:58
owjee, kan 'm niet installen onder XP. Iemand al ervaring hiermee, of een oplossing?

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:29

Flotter

Pelipper!

Motorhead... Ik ben geen andere racegame tegengekomen die zo lekker reed.

Ik ben 'm alleen een beetje kwijt :'(

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 september 2001 14:03 schreef thorretje het volgende:
Nooit geweten dat er nog mensen zijn die deze game spelen. Zal 'm ook eens opduiken uit m'n archief. BTW. Spelen jullie deze ook online???
kan nooit werkende server vinden :'(

BTW, met de oude Nvidia drivers werkt het ook niet
Misschien toch DX 8 :r :'(

Verwijderd

ik heb hetzelfde probleem met mijn ati videokaart stond wel een oplosing op de site maar dat hielp niet.
Pagina: 1