Hi allen,
Ik vond al een oudere post met soortgelijke vraag, alleen zonder oplossing voor mijn situatie dus ik maak zelf toch even een post aan.
Mijn situatie is als volgt, ik heb vanuit werk een Elitedesk 860G11.
Thuis heb ik de volgende game PC:
Daarnaast heb ik ook nog een kleiner 2e scherm die enkel 1 HDMI en 1 VGA poort heeft. Ook heb ik nog een toetsenbord die ik met USB wil aansluiten. M'n muis is draadloos en heeft al een profiel voor m'n laptop en game pc, hier hoeft dus geen rekening mee gehouden te worden.
Hoe kan ik nou het beste m'n 2 schermen en toetsenbord switchen tussen m'n game pc en laptop? Een dock levert soms problemen op met hz (UW is 144hz), daarom kan een KVM switch handiger zijn, maar daar ben ik niet zo bekend mee en deze hebben volgens mij ook niet de optie om m'n laptop op te laden, wat een dock doorgaans wel weer kan.
Het zou ook mooi zijn als ik m'n ethernet poort kan aansluiten zodat m'n laptop bekabeld internet heeft.
Ik hoor graag hoe jullie dit hebben opgelost!
Ik vond al een oudere post met soortgelijke vraag, alleen zonder oplossing voor mijn situatie dus ik maak zelf toch even een post aan.
Mijn situatie is als volgt, ik heb vanuit werk een Elitedesk 860G11.
Thuis heb ik de volgende game PC:
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7500F Tray | € 158,98 | € 158,98 |
1 | Moederborden | ASRock B650M PG Lightning WiFi | € 179,99 | € 179,99 |
1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 6750 XT Phantom Gaming D 12GB OC | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Inter-Tech IM-1 Pocket | € 69,09 | € 69,09 |
1 | Monitors | MSI Optix MAG342CQR Zwart | € 474,17 | € 474,17 |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo REV. 5 | € 29,90 | € 29,90 |
1 | Geheugen intern | Lexar Ares RGB LD5BU016G-R6000GDLA | € 119,90 | € 119,90 |
1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GF A3 Gold 650W - TT Premium Edition | € 91,46 | € 91,46 |
1 | SSD's | Lexar NM710 2TB | € 104,90 | € 104,90 |
Totaal | € 1.228,39 |
Daarnaast heb ik ook nog een kleiner 2e scherm die enkel 1 HDMI en 1 VGA poort heeft. Ook heb ik nog een toetsenbord die ik met USB wil aansluiten. M'n muis is draadloos en heeft al een profiel voor m'n laptop en game pc, hier hoeft dus geen rekening mee gehouden te worden.
Hoe kan ik nou het beste m'n 2 schermen en toetsenbord switchen tussen m'n game pc en laptop? Een dock levert soms problemen op met hz (UW is 144hz), daarom kan een KVM switch handiger zijn, maar daar ben ik niet zo bekend mee en deze hebben volgens mij ook niet de optie om m'n laptop op te laden, wat een dock doorgaans wel weer kan.
Het zou ook mooi zijn als ik m'n ethernet poort kan aansluiten zodat m'n laptop bekabeld internet heeft.
Ik hoor graag hoe jullie dit hebben opgelost!