Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Component/upgrade(s) waarmee ik Baldurs Gate 3 op 1440p 60 fps ultra kan spelen zonder dat het lager dropt. Momenteel lukt 60 fps in sommige gebieden maar heb ik ook drops (vooral bij bewegen camera.) Graag zou ik, indien mogelijk, naar een steady 60 fps gaan. Ook nog een klein clipje, om te laten zien wat de frames in game zijn.
Ook nog 2x 8gb van KHX3200C16D4/8GX RAM, deze kon ik niet vinden op de site.
Wat is je budget?
Rond de 1000 euro. Ik ben al een hele poos niet meer in de computer wereld en schrok wel hoe duur alles tegenwoordig is (zeker de videokaarten,) weet ook niet zeker of het wel genoeg is om een component aan te passen, want dan moet ik misschien ook weer andere dingen aanpassen, afijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt mij niet uit, zolang het doel gehaald is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik snap deze vraag niet zo goed, de pc dient gebruikt te worden om te gamen (voornamelijk Baldur's Gate 3)
Bij voorbaat dank!
Ik zoek een?
Component/upgrade(s) waarmee ik Baldurs Gate 3 op 1440p 60 fps ultra kan spelen zonder dat het lager dropt. Momenteel lukt 60 fps in sommige gebieden maar heb ik ook drops (vooral bij bewegen camera.) Graag zou ik, indien mogelijk, naar een steady 60 fps gaan. Ook nog een klein clipje, om te laten zien wat de frames in game zijn.
Bijgevoegde lijst met de computer die ik momenteel heb.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Moederborden | ASRock B450 Pro4 | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | INNO3D GeForce RTX 3070 Ti X3 (GA104) | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3000C16 | € 36,90 | € 36,90 |
1 | Voedingen | SilentiumPC Vero L3 Bronze 700W | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 36,90 |
Ook nog 2x 8gb van KHX3200C16D4/8GX RAM, deze kon ik niet vinden op de site.
Wat is je budget?
Rond de 1000 euro. Ik ben al een hele poos niet meer in de computer wereld en schrok wel hoe duur alles tegenwoordig is (zeker de videokaarten,) weet ook niet zeker of het wel genoeg is om een component aan te passen, want dan moet ik misschien ook weer andere dingen aanpassen, afijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt mij niet uit, zolang het doel gehaald is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik snap deze vraag niet zo goed, de pc dient gebruikt te worden om te gamen (voornamelijk Baldur's Gate 3)
Bij voorbaat dank!