Nieuwe midi-miniset?

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 24317

Topicstarter
Een vriend van me heeft net wat vakantiewerk gedaan, en wil voor 700-800 gulden een midi-miniset kopen.

Nu ben ik meer thuis op het gebied van losse componenten en speakers, dus daar kan ik hem niet zo goed mee opweg helpen, heeft iemand misschien tips van goede sets?

Hoeft geen surround, wel cd-cassette, en als het ff kan, subwooferaansluiting

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:23

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nou, ga eens in een winkel kijken en vragen :z (ow en luisteren ;)).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Topicstarter
daar ben ik al geweest, alleen die dingen zijn allemaal zo opzichtig, et al die lichteffecten enzo, dat wil ie helemaal niet!

Heeft iemand geen tips voor een normale(sobere)zwart of zilverkleurige mini-midiset?

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:28

Metten

ik hou het graag simpel

dat is nou eenmaal de stijl voor de (goedkopere) minisets. De wat minder opzichtige zijn vaak duurder. Je zou naar o.a. JVC, Philips, Sony en Pioneer kunnen kijken. Die zijn relatief wel okee met die dingen geloof ik.

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:28

Metten

ik hou het graag simpel

ik heb nog ff gekeken:
De MZ7 van Philips heeft in 2000 een award gekregen van de What HiFi. Ziet er nog redelijk strak uit ook, en is te koop bij megapool voor 800 piekies. Grijp je kans zou ik zeggen ;)
Het ding heeft:
3CD wisselaar
RDS tuner
dubbel cassettedeck

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
heb deze set laatst helpen uitzoeken voor mijn broertje zijn slaapkamer:

Afbeeldingslocatie: http://www2.jvc-europe.com/JvcCons/Products/images/mx-j850r.jpg

dit kan ie:
Dolby Pro Logic audiosysteem in 1 component met 1) Receiver (versterker+tuner) met o.a. display, RDS tuner (geheugenopslag voorkeuze radiozenders), Jog & Shuttle, tiptoetsenbediening, 2) 3-CD wisselaar(3 losse lades bovenelkaar), 3)dubbel Cassettedeck met autoreverse-functie, kleur zilver, inclusief 5 luidsprekers voor een analoog surround geluid, waaronder 2 front-, 2 rear- en 1 centerluidspreker, kleur zilver met blauwe frontjes, vermogen 250 Watt totaal,subwooferuitgang een afstandsbediening en kabels.
is voor zijn slaapkamer een leuk systeempje met aardig geluid. was met hem wezen kijken terwijl hij zijn hele collectie trance 2001 cd's wilde uitproberen in de winkel |:( , maar goed dat raad ik je dus ook aan. ga zelf luisteren en kijken. dit is dus slechts een optie die ik noem, kostte toen 760,- piek....

Topicstarter
thnx voor de tips, ik ga maandag of dinsdag ff de stad in met um, eind van de week laat ik wel weten wat het is geworden!
Pagina: 1