Hoe meten of muur schuin is?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doorpletten
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-07 17:06
Er is onlangs een keuken bij mij geplaatst,
nu ligt naar mijn idee het keukenblad er niet goed op,
deze loopt scheef weg als je naar de handgrepen op de keuken kijkt.

nu zegt de keuken plaatser dat de muren niet recht zijn. ik wil dit zelf nakijken maar hoe doe ik dat.

zelf dacht ik met een waterpas maar dat is alleen als je de water pas van boven naar beneden plaats (laat maar zeggen) maar ik wil weten of de muur van links naar rechts scheef staat, leg ik zo de waterpas erlangs dan zie je niets gebeuren met de waterpas.

doe ik nou iets niet goed?

ik kom er even niet uit daarom hier maar even (misschien een domme) mijn vraag.

Alle reacties

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:46
Foto's waarop je met paint ofzo tekent wat je bedoelt gaan hier vast helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoe precies zie je dit bij de handgrepen?

Is je blad links hoger van de grond dan rechts? Of loopt hij dieper in naar de muur? Of is de muur niet recht omhoog en lijkt je blad niet 90graden op de muur te staan? Simpel plaatje met paint of anders foto zou wel handig zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
je bedoelt de diepte van het blad? dat kan niet met je waterpas nee. dat is met een meetlat/rolmaat/etc

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:16
Als de diepte van de keuken gemeten vanaf de voorkant van de kastjes verschilt, dan hadden ze het blad schaaf moeten zagen om dat te compenseren.
Dat of wat wij hier hebben gedaan en dat is een kier laten ontstaan, maar de L vorm wel haaks maken. De kier hebben we met een sierstrip weggewerkt, waardoor je eigenlijk alleen ziet dat de diepte ongelijk is doordat de kookplaat parallel aan de voorkant van het blad zit, maar scheef ten opzichte van de muur.
Dat is alleen wel de poor man's oplossing. Eigenlijk alleen te doen omdat alle muren niet scheef zitten en de muren van de keuken zowel in een hoek van 87 graden staan als concaaf en convex zijn ^^

[ Voor 17% gewijzigd door Caelorum op 11-02-2025 19:52 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 20:26
Laser naast muur plaatsen, dan zie je of er een kromming zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentaw1nz
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18:52
Als je muren niet haaks zijn kan je keukenblad schuin weglopen. Als ze een blad op maat leveren is dat niet altijd even makkelijk bij te werken door in het blad te zagen.

Haakse muren zijn verantwoordelijkheid van de klant (of zijn stukadoor).
Wij hebben er thuis ook iets last van.

Er zijn meerdere truukjes om een driehoeksmeting te doen, zonder bijzonder gereedschap

PV: 13 x LG Solar 320N1K-A5 - NeON2 / WP: Adlar Aurora II 6kw / WPB: Atlantic Explorer 200l / jaren 70 woning gasloos sinds 10-2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Zwaaihaak of pythagoras meting

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe2O3
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:43

Fe2O3

Ja das roest

Foto van de situatie, en, wat er scheef zou zijn?

Met een (grote)winkelhaak of laserwaterpas kom je als het goed is al een heel eind?

Dum de dum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doorpletten
het is een hoekkeuken. met een lange en een korte kant.

ga je aan de lange kant helemaal links staan en je kijkt van links naar rechts dan zie je de handgrepen iets onder het aanrechtblad uitkomen. bij de lades helemaal links zie je laat maar zeggen ze een halve cm uitsteken en hoe meer je naar rechts gaat wordt dit minder en bij het laatste lade is de handgreep bijna niet meer zichtbaar. en aan de korte kant is dit net anders om, het aanrechtblad is van graniet en is niet makkelijk aan te passen. het blad is uit 2 stukken en deze zitten wel haaks aan elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentaw1nz
Zoals gezegd; muren niet haaks.

Dat is in eerste instantie verantwoordelijkheid van de klant (of zijn stukadoor).
Wij hebben het thuis ook, door een slechte stukadoor. Als je er op let zie je het.

Wij laten het zo. Enige eventuele optie is het blad schuin wegzagen, in dezelfde hoek die de muur dus ook niet haaks maakt. Dan ligt het blad straks waarschijnlijk overal gelijk net de kasten en heb je geen overstek meer.

Ligt wel aan het type blad en aan de keukenzaak of dat een reële optie is...

PV: 13 x LG Solar 320N1K-A5 - NeON2 / WP: Adlar Aurora II 6kw / WPB: Atlantic Explorer 200l / jaren 70 woning gasloos sinds 10-2024

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:26
het lijkt erop dat het blad niet is uitgelijnd met de kastjes. Dat heeft niet zo zeer met een scheve muur te maken, maar meer met de plaatsing van de keuken. Een scheve muur ligt natuurlijk wel aan de basis, maar ik kan me voorstellen dat de kastjes aan de hand van de vloer zijn uitgelijnd en het blad op basis van de muur. Dat ziet er niet uit natuurlijk. De keukenboer had sowieso met de TS moeten overleggen hoe de keuken geplaatst had moeten worden.

[ Voor 3% gewijzigd door 107mb op 12-02-2025 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
pentaw1nz schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 07:02:

Dat is in eerste instantie verantwoordelijkheid van de klant (of zijn stukadoor).
Wij hebben het thuis ook, door een slechte stukadoor. Als je er op let zie je het.

Wij laten het zo. Enige eventuele optie is het blad schuin wegzagen, in dezelfde hoek die de muur dus ook niet haaks maakt. Dan ligt het blad straks waarschijnlijk overal gelijk net de kasten en heb je geen overstek meer.

Wat natuurlijk een drogreden is want geen enkele muur in Nederland is precies haaks. Dat is voor een keukenzetter dagelijkse kost.

[ Voor 3% gewijzigd door Sethro op 12-02-2025 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online

Als er een keuken op maat wordt geplaatst dan wordt er toch ingemeten? Dan mag je ervan uit gaan dat degene die kom meten de hoek van die muren opmeet en he blad daarop aanpast. Dan zagen ze het blad in diezelfde hoek en dan steken je handvatten niet uit onder je blad.

Wel eens dat bij een prijsvechter hier minder aandacht voor zal zijn dan bij een high end keukenboer.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 19:54
doorpletten schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 06:56:

ga je aan de lange kant helemaal links staan en je kijkt van links naar rechts dan zie je de handgrepen iets onder het aanrechtblad uitkomen. bij de lades helemaal links zie je laat maar zeggen ze een halve cm uitsteken en hoe meer je naar rechts gaat wordt dit minder en bij het laatste lade is de handgreep bijna niet meer zichtbaar. en aan de korte kant is dit net anders om, het aanrechtblad is van graniet en is niet makkelijk aan te passen. het blad is uit 2 stukken en deze zitten wel haaks aan elkaar.
De hoek van de muur is dan geen 90 graden maar 88 of iets in die richting.

Zelf zet ik bij een hoekkeuken altijd een kruislijnlaser neer, waardoor ik kan zien hoe scheef de muur wegloopt.
Bij ikea heb je die mooie rail op de muur, die vul ik dan uit tot ik wel een rechte hoek heb.
Bij andere merken keukens doe ik vullers tussen de muurbevestiging en de muur in.
Zo weet ik zeker dat mijn kasten een 90 graden hoek vormen.

Als dan het blad erop komt, zal er wel een kier zijn in de hoek, of juist op de uiteinden.
Maar de keuken is haaks.
Die kier kan je volkitten, of je laat de stucadoor de muur aansmeren.
Als er tegels op de muur komen heb je sowieso al een centimeter om mee te rommelen.

Ik zou zeggen, blad eraf, kasten haaks zetten, en blad er weer op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pentaw1nz
No Hands schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 07:29:
[...]

Als er een keuken op maat wordt geplaatst dan wordt er toch ingemeten? Dan mag je ervan uit gaan dat degene die kom meten de hoek van die muren opmeet en he blad daarop aanpast. Dan zagen ze het blad in diezelfde hoek en dan steken je handvatten niet uit onder je blad.

Wel eens dat bij een prijsvechter hier minder aandacht voor zal zijn dan bij een high end keukenboer.
Ligt compleet aan de volgorde van werken. En zoals je zegt ook het type keukenzaak.
Als er wordt ingemeten wanneer de oude keuken er nog staat (meestal het geval) en daarna begint een stukadoor te smeren, dan heb je grote kans dat er wat afwijking is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentaw1nz
Sethro schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 07:26:
[...]

Wat natuurlijk een drogreden is want geen enkele muur in Nederland is precies haaks. Dat is voor een keukenzetter dagelijkse kost.
Zeker geen drogreden. Gewoon de praktijk.
Uiteraard zullen veel muren niet haaks zijn en een kleine afwijking is wel op te vangen met smetlijsten, betegeling, of blad op maat.

Als een stukadoor echter dermate slecht werk levert dat het verschil over de volledige lengte van het aanrecht meerdere cm is, dan wordt het knap lastig.
Dit was bij ons het geval.
Of wellicht is het een heel oud huis dat veel maatwerk vraagt, maar er in zee is gegaan met een type keukenzaak die daar niet om bekend staat.

Maar zolang TS geen foto's plaatst is het ook lastig te beoordelen.

Wat met de beperkte info in ieder geval zeker lijkt, is dat de muren niet haaks zijn en de keukenzaak hun ontwerp wel strak tegen die muren hebben geplaatst.

[ Voor 18% gewijzigd door pentaw1nz op 12-02-2025 09:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Groningerkoek
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 19-06 22:37
doorpletten schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 06:56:

Laat ze maar terugkomen (ik hoop dat je de rekening nog niet volledig hebt betaald.

Een niet haakse muur is een geldig excuus voor verschillende diktes van de kitranden om het blad en dat is heel normaal, een niet haakse muur is geen excuus voor het niet op elkaar uitgelijnd zijn van blad en keukenkastjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m-vw
  • Laatst online: 07:33

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Inderdaad.
Met een 3/4/5 driehoek kom je al een heel eind, hoef je niet eens te rekenen.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-07 23:01

Wish

ingwell

Welnee gekkie :) . Het is eerder de verantwoordelijkheid van de keukenboer om dit goed in te meten. Bij het plaatsen van mijn laatste twee keukens (de eerste via een keukenboer - de tweede was volledig custom) zijn de hoeken van de muren gewoon ingemeten. Die waren zeker geen 90 graden, maar in beide gevallen werd het blad passend gemaakt.

In het eerste huis was de hoek (nieuwbouw he, leuk ontwerp) bijvoorbeeld zo rond de 80 graden. Dat krijg je toch echt niet weggestuckt.

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proatjeboksem
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-07 16:38
Mss kun je het aantonen met een schiet- of paslood.

Die hang je dan één voor één aan de handgrepen van je keukenkastje
en plak je schilderstape waar het loodje terecht komt. Als het scheef is, zie je dat aan de afstand van de rand
van het keukenblad tot het stukje tape.

op youtube staan vast instructies over hoe je zou kunnen meten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr33z
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:04
veel simpeler lijkt me dit: controleer de hoek tussen het aanrechtblad van de korte en lange zijde, door een winkelhaak bijv. Als je vaststelt dat het blad gewoon mooi 90 graden t.o.v. elkaar staat dan ligt het niet aan het blad maar aan de kastjes.

Denk dus dat je conclusie niet is "mijn blad ligt er niet goed op" maar meer "ik kom er door een haaks blad achter dat mijn keukenkastjes niet haaks t.o.v. van elkaar geplaatst zijn". blijft de vraag of dat genoeg is om alles weer los te halen, ik zou zelf denken van niet maar ik ben dan ook vrij makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentaw1nz
Wish schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 10:44:
[...]

Welnee gekkie :) . Het is eerder de verantwoordelijkheid van de keukenboer om dit goed in te meten. Bij het plaatsen van mijn laatste twee keukens (de eerste via een keukenboer - de tweede was volledig custom) zijn de hoeken van de muren gewoon ingemeten. Die waren zeker geen 90 graden, maar in beide gevallen werd het blad passend gemaakt.

In het eerste huis was de hoek (nieuwbouw he, leuk ontwerp) bijvoorbeeld zo rond de 80 graden. Dat krijg je toch echt niet weggestuckt.
Je leest slechts een deel van mijn bericht waar je vervolgens op aanhaakt, maar zal het niet nogmaals herhalen:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vogelmans
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 25-07 22:51
Een granieten blad kun je niet na bewerken. Je kunt met een winkelhaak controleren of het blad echt haaks is. Als het blad goed haaks is dan zouden de kastjes er ook precies haaks onder kunnen staan want je hebt aan de muurzijde voldoende speling (de kastjes staan met de achterkant niet strak tegen de muur, het blad waarschijnlijk wel).
Als ze eerst de kastjes haaks hebben gezet en later het blad hebben gemonteerd zou het kunnen dat door een licht scheve muur het haakse blad niet haaks op de kastjes is komen te liggen.
Het is op te lossen door wat stucwerk van de muur te krabben zodat het blad een tikkie in de muur kan draaien of de kastjes (complete L vorm) wat te draaien t.o.v. het blad.
Als de muren nog betegeld of gestuukt moeten worden dan kun je het complete blad wat (laten) draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 19:54
vogelmans schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 17:57:
Een granieten blad kun je niet na bewerken. Je kunt met een winkelhaak controleren of het blad echt haaks is. Als het blad goed haaks is dan zouden de kastjes er ook precies haaks onder kunnen staan want je hebt aan de muurzijde voldoende speling (de kastjes staan met de achterkant niet strak tegen de muur, het blad waarschijnlijk wel).
Als ze eerst de kastjes haaks hebben gezet en later het blad hebben gemonteerd zou het kunnen dat door een licht scheve muur het haakse blad niet haaks op de kastjes is komen te liggen.
Het is op te lossen door wat stucwerk van de muur te krabben zodat het blad een tikkie in de muur kan draaien of de kastjes (complete L vorm) wat te draaien t.o.v. het blad.
Als de muren nog betegeld of gestuukt moeten worden dan kun je het complete blad wat (laten) draaien.
Je kan het wel degelijk nabewerken.
Bij mijn schoonvader heeft een bedrijf de oude uitsparing van de kookplaat vergroot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-07 00:13

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Nouja goed voor wat het waard is....

Bij mij vroeger thuis werd een hoekkeuken ingemeten met een expres niet 90gr hoek. was volgens mij 100 ofzo.

Hier kwam de keukenboer niet meten voordat de stukadoor klaar was. Pas daarna is het granieten blad op maat gemaakt. Paste uiteraard, perfect.

Hoe dan ook, enige handige coördinatie van de keukenboer mag je hier wel verwachten vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pman63
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:43
FRANQ schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 19:35:
[...]

Je kan het wel degelijk nabewerken.
Bij mijn schoonvader heeft een bedrijf de oude uitsparing van de kookplaat vergroot.
Daar komt dan wel een boel water kijken om de zaag te koelen, of ze moeten het complete blad naar de zagerij vervoeren, dat is niet iets wat je even tussendoor doet. En naast zagen ook weer polijsten als het in het zicht zit. In geval van een composietblad kun je dat zelf ook met de juiste zaag in je decoupeerzaag. (en dan zonder water)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-07 22:26
Het eerste wat de keukenmonteur 's ochtends voor de plaatsing hier deed, was met een grote driehoek de 'haaksheid' van de muren controleren, zodat ie wist hoe de kasten geplaatst moesten worden. Die gegevens werden vervolgens aan de fabrikant van het composietblad doorgegeven zodat die het blad de volgende dag perfect op maat met de juiste hoeken kon afleveren voor plaatsing.

Maar in dit geval lijkt de keukenboer / monteur wat weinig ervaring te hebben gehad.

[ Voor 10% gewijzigd door Masimo op 12-02-2025 23:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ouwefreaker
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:17
Zwaar offtopic....
Even een reactie , van wat ik hier allemaal lees.
Het heeft allemaal met geld te maken, zo simpel is het.
Het gros van de keukenkopers willen voor een dubbeltje de meest perfecte keuken hebben.
Ja natuurlijk is het mogelijk om het blad perfect op maat te laten maken na plaatsen.
Of door de monteur op maat te maken.
Maar dat kost tijd , en tijd is geld.
Zo simpel is het , want een ieder die hier reageert werkt ook niet voor niets.
Op het keuken topic lees ik ook veel , dan zie ik reactie`s van ja de montage is best hoog dat kan makkelijk 500 eu minder.Dat wil zeggen dat de monteur het brood ook maar gratis moet halen. 8)7 8)7
( spreek uit ervaring en ben er gelukkig vanaf van dat gezijk, sorry kon het niet laten.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• big bang
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:59
ouwefreaker schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 13:15:
Even een reactie , van wat ik hier allemaal lees.
Het heeft allemaal met geld te maken, zo simpel is het.
Het gros van de keukenkopers willen voor een dubbeltje de meest perfecte keuken hebben.
Ja natuurlijk is het mogelijk om het blad perfect op maat te laten maken na plaatsen.
Of door de monteur op maat te maken.
Maar dat kost tijd , en tijd is geld.
Zo simpel is het , want een ieder die hier reageert werkt ook niet voor niets.
Op het keuken topic lees ik ook veel , dan zie ik reactie`s van ja de montage is best hoog dat kan makkelijk 500 eu minder.Dat wil zeggen dat de monteur het brood ook maar gratis moet halen. 8)7 8)7
( spreek uit ervaring en ben er gelukkig vanaf van dat gezijk, sorry kon het niet laten.)
De relatie tussen geld en kwaliteit is in keukenland al een lange tijd zoek. Natuurlijk kun je voor een budget prijs nooit een high end eiken verwachten, maar er worden dermate veel budget keukens verkocht aan een premium prijs (zo getuige alle kortingen en onderhandelingsruimte, niet iedereen benut die), dat de sector dat echt wel voor zichzelf vernacheld heeft. De kosten die de keukenzaak voor de montage in rekening brengt zegt ook lang niet veel over hoeveel ze de (zzp) monteur in kwestie betalen.

It's time to play the music, it's time to light the lights

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-07 22:26
Exact. Je moet het voordeel uit de onderhandeling halen. Alleen al op apparatuur is veel te halen. En ook op de elementen zit veel marge. Ik heb mijn keuken uiteindelijk op 25% minder uit onderhandelt als de initiële prijsopgave. Daar ging men dan zogenaamd met veel pijn mee akkoord, maar als ze er niks op verdienen hadden ze het voor die prijs niet gedaan.
Waar je wel op moet letten is dat je een aantal keukenboeren tegen elkaar uit speelt. En let daarbij op dat ze onderhuids niet bij dezelfde groep behoren. Mandemakers is zo'n voorbeeld. Daar zijn er veel zaken bij aangesloten. Dan denk jij als consument dat je speelruimte hebt, terwijl ze op hun computer exact zien waar je al geweest bent, en wat voor een prijzen je bij die zogenaamde concurrenten aangeboden kreeg. En, goh, laat ze dan overal op ongeveer dezelfde prijs uit komen.

De Nederlandse markt is gewoon te klein voor gezonde concurrentie, en dat geld voor veel meer dingen (energie, verzekeringen, auto's). Er lijken veel aanbieders te zijn, maar in de praktijk zijn het er maar een paar die de buit verdelen.

[ Voor 21% gewijzigd door Masimo op 13-02-2025 18:49 ]

• vogelmans
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 25-07 22:51
Masimo schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 18:43:
Exact. Je moet het voordeel uit de onderhandeling halen. Alleen al op apparatuur is veel te halen. En ook op de elementen zit veel marge. Ik heb mijn keuken uiteindelijk op 25% minder uit onderhandelt als de initiële prijsopgave. Daar ging men dan zogenaamd met veel pijn mee akkoord, maar als ze er niks op verdienen hadden ze het voor die prijs niet gedaan.
Waar je wel op moet letten is dat je een aantal keukenboeren tegen elkaar uit speelt. En let daarbij op dat ze onderhuids niet bij dezelfde groep behoren. Mandemakers is zo'n voorbeeld. Daar zijn er veel zaken bij aangesloten. Dan denk jij als consument dat je speelruimte hebt, terwijl ze op hun computer exact zien waar je al geweest bent, en wat voor een prijzen je bij die zogenaamde concurrenten aangeboden kreeg. En, goh, laat ze dan overal op ongeveer dezelfde prijs uit komen.

De Nederlandse markt is gewoon te klein voor gezonde concurrentie, en dat geld voor veel meer dingen (energie, verzekeringen, auto's). Er lijken veel aanbieders te zijn, maar in de praktijk zijn het er maar een paar die de buit verdelen.
Die keukenboeren zijn niet achterlijk. Vooral op de apparatuur moet je heel waakzaam zijn want zelfs de premium merken hebben "goedkope" modellijnen en vaak scheelt het maar 1 lettertje of cijfertje. Of je krijgt goedkope handgrepen met "rvs look". Korting komt uit de lengte of de breedte.
Er gaat trouwens ook veel geld zitten in de voorbereiding van alle aansluitingen en afwerking (tegels, stucwerk enz.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doorpletten
Mensen sorry voor de late reactie, ook ik ben gegrepen door het griepvirus maar weer aardig op de been.

ik snap jullie reactie's voor een foto. op het moment ben ik bezig met de keukenboer en deze komt eerdaags met zijn leverancier langs om naar de situatie te kijken. ik wil hem eerst even de gelegenheid geven voordat ik hier foto's gaat plaatsen en hij dit heeeeeel misschien ziet en daar een oordeel over heeft.

het gaat mij om als ze hier staan en zeggen tegen mij, ja eigen schuld de muren zijn scheef dat ik zelf een beetje weet wat mijn verweer hier tegen is. inmiddels heb ik me een blokhaak in de hoek van de muur gedaan en idd de is niet 90 graden, ook heb ik de hoek van het blad met de blokhaak gedaan en ook de loopt scheef weg.

als ze zijn geweest dan zet ik hier even een reactie en dan ook een foto. het is geen budgetkeuken, althans ik zou 20.000 geen goedkope keuken noemen. en ik ben van mening dat de keukenplaatser hier beter naar had moeten kijken en meer spelen met de keukenkastjes of idd een kitrand.

alvast heel erg bedankt met jullie reactie's

wordt vervolgd.
Pagina: 1