Hoi,
Ik heb een nieuwbouwwoning van ongeveer 3 jaar oud, daarin zitten op de 1e en 2e verdieping Jaga convector radiatoren. Diegene in het kantoor die heeft eerst een tijdje gelekt, dat is een tijd terug gerepareerd door de bouwer. Deze winter valt mij op dat hij niet goed warm wordt. De pomp blijft ook continue draaien en de kamer komt dus amper op temperatuur.
Ik heb Tado, en zelfs als ik deze radiator maximaal zet, dan wordt hij handwarm. Bij de andere heb ik dat niet.
Wat heb ik zelf al gedaan:
- CV water bijgevuld (ook ontlucht, zit auto ontluchter op de ketel)
- Waterzijdig stand gecontroleerd, staat al op 6
- Inbus schroef gecontroleerd, die staat volledig open (weet niet hoe die heet, maar zit op de zijkant van de verdeler)
- Tado radiator knop opnieuw gekalibreerd
Ook heb ik gekeken of ik hem kan ontluchten, maar ik denk dat hij een auto ontluchter heeft. Als ik die messing schroef op de verdeler eruit draai kom er geen water uit.
:strip_exif()/f/image/pYsblEFBWNvdiRPBz6aR76mJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5b5rhcVTFtx0HbmsrI7yaSFn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NtCA2ICypUcOOqOzhvoSyAJn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4J9IQiVIyMQ0YJ378tuNkvrN.jpg?f=fotoalbum_large)
Zie ik iets over het hoofd? Is het inderdaad een auto-ontluchter?
Alvast bedankt, groet,
Bastiaan
Ik heb een nieuwbouwwoning van ongeveer 3 jaar oud, daarin zitten op de 1e en 2e verdieping Jaga convector radiatoren. Diegene in het kantoor die heeft eerst een tijdje gelekt, dat is een tijd terug gerepareerd door de bouwer. Deze winter valt mij op dat hij niet goed warm wordt. De pomp blijft ook continue draaien en de kamer komt dus amper op temperatuur.
Ik heb Tado, en zelfs als ik deze radiator maximaal zet, dan wordt hij handwarm. Bij de andere heb ik dat niet.
Wat heb ik zelf al gedaan:
- CV water bijgevuld (ook ontlucht, zit auto ontluchter op de ketel)
- Waterzijdig stand gecontroleerd, staat al op 6
- Inbus schroef gecontroleerd, die staat volledig open (weet niet hoe die heet, maar zit op de zijkant van de verdeler)
- Tado radiator knop opnieuw gekalibreerd
Ook heb ik gekeken of ik hem kan ontluchten, maar ik denk dat hij een auto ontluchter heeft. Als ik die messing schroef op de verdeler eruit draai kom er geen water uit.
:strip_exif()/f/image/pYsblEFBWNvdiRPBz6aR76mJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5b5rhcVTFtx0HbmsrI7yaSFn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NtCA2ICypUcOOqOzhvoSyAJn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4J9IQiVIyMQ0YJ378tuNkvrN.jpg?f=fotoalbum_large)
Zie ik iets over het hoofd? Is het inderdaad een auto-ontluchter?
Alvast bedankt, groet,
Bastiaan