Toon posts:

Waarom is mijn icoon verwijderd ????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarom is mijn icoontje verwijderd ?????

Ik krijg in mijn profile deze link te zien:
http://tweakers.net/~crew/traag/img/icoon.gif

Terwijl ik een "normaal" icoon had, en ik heb geen mailtje van de crew ontvangen.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Als het goed is heb je daar op 25 augustus een mailtje van Sinterklaas 82tm voor gehad :?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:12

Arno

PF5A

Op zaterdag 15 september 2001 14:12 schreef ACM het volgende:
Als het goed is heb je daar op 25 augustus een mailtje van Sinterklaas 82tm voor gehad :?
En als je daar dan geen gehoor aan kunt/wilt geven dan moeten we het helaas voor je doen

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik denk het dan toch niet.

Ik heb wel een keer een mailtje ontvangen omdat mijn icoon "flikkerde" waardoor er kans was dat mensen met epilepsie een aanval zouden kunnen krijgen.
Ik na dit mailtje direct actie ondernomen door mijn icoon te wijzigen. De "flikker" was eruit.

Ik zie dus geen enkele reden waarom mijn icoon is verwijdert.

Verwijderd

Er is een communicatiefoutje geweest, ik had nl. eerst een mail gestuurd via sinterklaas@tweakers.net en die kreeg ik keihard terug omdat je mailserver alle mail van tweakers.net blockt ofzo.

Daarna heb ik via mijn gewone mail het verzoek gestuurd en dat heb ik niet duidelijk verteld aan de crew, zij begrepen dat ik geen antwoord had gehad en als er geen gehoor wordt gegeven aan een verzoek dan wordt er actie ondernomen.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 17:26
sint: maar hij had z'n icoon veranderd in een niet flikker versie.. moet de crew toch opvallen dan?

Verwijderd

Topicstarter
Jah inderdaad.
Ik HAD mijn icoon al veranderd in een niet flikker versie direct nadat ik daar een klacht over kreeg.

Dat ik geen mailtje heb gehad kan ik dus begrijpen, maar ik snap gewoon niet waarom mijn icoon is verwijderd (en wie dat dan heeft gedaan)

• Arno

Arno

PF5A

Op zaterdag 15 september 2001 15:59 schreef Toverstaf het volgende:
Ik HAD mijn icoon al veranderd in een niet flikker versie direct nadat ik daar een klacht over kreeg.
Ik was degene die die actie had uitevoerd, en je nieuwe ikoon was 3x zo erg als de vorige, dat was dus de reden dat beide verwijderd waren... dat webicon was puur om het op te laten vallen :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind dit echt grote onzin.
Gaan we nu ook al icoontjes beoordelen die wel of niet mooi zijn ???

Sorry hoor, maar dit icoon had ik bijna 1 jaar. Nooit wat van gehoord, totdat jij hem ineens "niet" mooi vind.
Hij wordt verwijderd zonder eerst een melding te maken (heb er toevallig wel een paar uur werk in gehad) dus ik had geen kans om hem te back-uppen. :(

Er staat trouwens ook helemaal niets in de faq van het "niet mooi zijn" van een icoon. Hij bevatte geen aanstoot gevende beelden/kwetsend voor een doelgroep. Dus verwijderen is in dit geval totaal niet nodig geweest.

Maargoed, ik zal je raad wel opvolgen, en ipv van een origineel icoontje wel een AMD icoontje maken.

sjeez, wat een onzin zeg.... :(

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Bij mij heeft NIEMAND meer een icoon hoe kan dat dan?

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Op zaterdag 15 september 2001 17:43 schreef Qorne het volgende:
laat maar ik weet het al dom van me :(

• Arno

Arno

PF5A

Op zaterdag 15 september 2001 17:06 schreef Toverstaf het volgende:
Sorry hoor, maar dit icoon had ik bijna 1 jaar. Nooit wat van gehoord, totdat jij hem ineens "niet" mooi vind.
Hij wordt verwijderd zonder eerst een melding te maken (heb er toevallig wel een paar uur werk in gehad) dus ik had geen kans om hem te back-uppen. :(
Erg vervelend, maar jouw EERSTE ikoon dat ik kan herinneren was een statisch ikoon, je tweede en derde waren dus zo flitsend.

Dit heeft dus niets te maken met het al dan niet mooi vinden, want als ik zo zou selecteren zou ik en dagtaak hebben om bij 33000 leden alle "lelijke" icons te trashen

Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 15 september 2001 18:08 schreef Traag het volgende:

[..]

Erg vervelend, maar jouw EERSTE ikoon dat ik kan herinneren was een statisch ikoon, je tweede en derde waren dus zo flitsend.

Dit heeft dus niets te maken met het al dan niet mooi vinden, want als ik zo zou selecteren zou ik en dagtaak hebben om bij 33000 leden alle "lelijke" icons te trashen
Nee, ik heb er intotaal 4 gehad.
1 "mannetje", 1 flitsende, 1 mannetje met flits, en daarna weer veranderd naar het mannetje.

Die flitsende dingen zijn een maand geleden al verwijderd, maar het gaat mij om dat mannetje. Daar was niets mis mee.

Verwijderd

Topicstarter
Waarom krijg ik geen antwoord ??

Verwijderd

Op zaterdag 15 september 2001 17:45 schreef Qorne het volgende:

[..]

laat maar ik weet het al dom van me :(
Je bent er zelf achter gekomen. Da's weer knap van je :D

• Arno

Arno

PF5A

Op zondag 16 september 2001 10:14 schreef Toverstaf het volgende:
Waarom krijg ik geen antwoord ??
Omdat ik wel eens NIET op GoT ben :?

Ik heb dat icon van dat mannetje niet verwijderd, alleen die stroboscoop icons. Momenteel zijn _alle_ icons uitgeschakeld, dus waarschijnlijk staat die nog gewoon op de server

Jeremy Clarkson

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op zondag 16 september 2001 10:32 schreef Traag het volgende:

[..]

Omdat ik wel eens NIET op GoT ben :?

Ik heb dat icon van dat mannetje niet verwijderd, alleen die stroboscoop icons. Momenteel zijn _alle_ icons uitgeschakeld, dus waarschijnlijk staat die nog gewoon op de server
ik mis mijn TFC medic icoon waarneer komt die weer terug?

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

* Bass64 wil graag antwoord

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op vrijdag 21 september 2001 00:36 schreef Bass64 het volgende:

[..]

ik mis mijn TFC medic icoon waarneer komt die weer terug?
als Got weer op volle kracht draait gaan de icons weer aan :)

• Baxlash
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Baxlash

Its a boy Genius!

Op zaterdag 15 september 2001 17:43 schreef Qorne het volgende:
Dat ksn idd zoals toegegeven dom van je zijn, maar ik heb dat probleem ook! terweil ik toch ECHT icons aan heb staan!

:?

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

moet je ff naar je prefs gaan :)
daar ff het vinkje weghalen bij alleen geuploade iconen laten zien :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Pagina: 1