Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
kantoor dingen, statistische analyses en spelletjes; huidige build is bijna 10jr oud en komt niet door de windows 11 keuring (i7 6700k) en te licht voor huidige videokaart
Wat mag het systeem gaan kosten?
geen vast bedrag
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
randapparatuur en paar relatief nieuwe SSDs
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
-SSDs staan er niet tussen want die zet ik over.
-De videokaart heb ik al in gebruik (in opwelling gekocht voor BG3) maar met de huidige voeding (450w) en processor (6700k) loopt dat niet zo lekker (pc gaat weleens spontaan uit bij diverse spelletjes...)
-64GB geheugen ipv 32GB, want meerprijs valt mee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
stil
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb vier concrete vragen:
1) past dit allemaal in de mooie Li-an kast? Koeler en voeding lijken te passen maar graag een check van mensen die er meer verstand van hebben.
2) Ik begrijp dat ik er nog een paar fans bij moet halen. Suggesties?
3) De kast heeft een andere USB-C versie dan het moederbord, maakt dat uit?
4) Zijn er nog andere mismatches die ik gemist heb?
Alvast hartelijk dank voor alle feedback!
kantoor dingen, statistische analyses en spelletjes; huidige build is bijna 10jr oud en komt niet door de windows 11 keuring (i7 6700k) en te licht voor huidige videokaart
Wat mag het systeem gaan kosten?
geen vast bedrag
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
randapparatuur en paar relatief nieuwe SSDs
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700 Tray | € 224,99 | € 224,99 |
1 | Moederborden | ASRock B850M-X WiFi | € 134,12 | € 134,12 |
0 | Videokaarten | Powercolor Fighter AMD Radeon RX 7700 XT 12GB GDDR6 | € 0 | € 0 |
1 | Behuizingen | Lian Li A3-mATX Wood Edition White | € 77,28 | € 77,28 |
1 | Processorkoeling | Thermalright Peerless Assassin 120 SE | € 36,90 | € 36,90 |
1 | Geheugen intern | Patriot Viper Venom PVV564G600C30K | € 187,90 | € 187,90 |
1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GF A3 Gold 750W - TT Premium Edition | € 100,36 | € 100,36 |
Totaal | € 761,55 |
-SSDs staan er niet tussen want die zet ik over.
-De videokaart heb ik al in gebruik (in opwelling gekocht voor BG3) maar met de huidige voeding (450w) en processor (6700k) loopt dat niet zo lekker (pc gaat weleens spontaan uit bij diverse spelletjes...)
-64GB geheugen ipv 32GB, want meerprijs valt mee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
stil
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb vier concrete vragen:
1) past dit allemaal in de mooie Li-an kast? Koeler en voeding lijken te passen maar graag een check van mensen die er meer verstand van hebben.
2) Ik begrijp dat ik er nog een paar fans bij moet halen. Suggesties?
3) De kast heeft een andere USB-C versie dan het moederbord, maakt dat uit?
4) Zijn er nog andere mismatches die ik gemist heb?
Alvast hartelijk dank voor alle feedback!