Hobbyist gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 640 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic.jansen1
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 11-02 19:26
Mijn vraag

Beste forum leden,

Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Dominic Jansen en ik ben derdejaars student Ondernemerschap & Retail Management. Samen met een groep van vijf studenten hebben we een innovatieve kwast ontwikkeld, waarbij de kwastkop eenvoudig verwisseld kan worden. Voor de productie van deze kwastkop maken we gebruik van 3D-printing. We hebben al een prototype en een professionele tekening, maar we zijn nu op zoek naar een hobbyist met een 3D-printer die voor ons enkele prints kan maken, uiteraard tegen een vergoeding. We wonen in de omgeving van Eindhoven. Wie wilt ons graag helpen?

Met vriendelijke groet,

Dominic Janen :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:04
Ik weet niet aan welke onderwijsinstelling je zit maar ik kan mij haast niet voorstellen dat die niet ergens een 3D printer hebben staan.
Is dat geen optie? Bij een meer technische faculteit kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim62
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11:10
De noot zal wel hoog zijn , want op een ander forum staat deze oproep ook al .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:34

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Voordat dit op slot wordt gezet wegens de vraag naar een dienst en schoolopdracht (beide niet echt toegestaan) raad ik je aan om een makerspace op te zoeken.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Dit soort verzoekjes horen idd niet op het forum, er zijn voldoende andere kanalen zoals het vraag en aanbod gedeelte, makerspace, kennissenkring of marktplaats.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.