Laad je auto slim op met Home Assistant - Zo vind je altijd…

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• quizzical
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 09:05
Artikel: review: Laad je auto slim op met Home Assistant - Zo vind je altijd een vrije...
Auteur: @OlafWeijers

Het woord 'nabijheidsintegratie' bevat een hyperlink die mij naar een Home Assistant inlogpagina brengt. Wellicht de home assistant instance van Olaf zelf.
Het lijkt me dat hij die liever niet publiek maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OlafWeijers
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 17:21

OlafWeijers

Redacteur netwerken & smarthome
Whoeps! :D

Ik vond de lichten al zo vreemd knipperen vanmorgen haha.
Nee hoor, uiteindelijk maar één mislukte inlogpoging, gelukkig gedraagt bijna iedereen zich keurig. 8)

Heel erg bedankt voor het melden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quizzical
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 09:05
En die mislukte inlogpoging zou ook nog wel eens een Home Assistant gebruiker kunnen zijn die dacht dat hij zijn eigen inloggegevens moest invullen om toegang te krijgen tot de nabijheidsintegratie :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OlafWeijers

OlafWeijers

quizzical schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 09:19:
En die mislukte inlogpoging zou ook nog wel eens een Home Assistant gebruiker kunnen zijn die dacht dat hij zijn eigen inloggegevens moest invullen om toegang te krijgen tot de nabijheidsintegratie :-)
Haha, dat schoot ook door mijn hoofd, wellicht hebben mensen het verward met een 'My-installatielinkje' die via een landingspagina naar je eigen instance doorlinkt.

Ik heb nog even dieper in de log gekeken, de meldingen voor hetzelfde probleem worden natuurlijk geaccumuleerd dus uiteindelijk waren het 11 pogingen (tuig! :+ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mescaline
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 23:38
De integratie voor VWG doet alleen maar Volkswagen auto's. Je kunt de integratie voor Skoda auto's hier vinden:

https://github.com/skodaconnect/homeassistant-myskoda

[disclaimer: Ik ben een van de auteurs]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OlafWeijers

OlafWeijers

Mescaline schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 09:49:
De integratie voor VWG doet alleen maar Volkswagen auto's. Je kunt de integratie voor Skoda auto's hier vinden:

https://github.com/skodaconnect/homeassistant-myskoda

[disclaimer: Ik ben een van de auteurs]
Ah, ik ben geloof ik inderdaad een beetje te kort door de bocht gegaan bij vag , Audi had ik ook al mis en Škoda (en SEAT) bleken dus ook niet te kloppen. :P Ik heb het uitgesplitst en je integratie toegevoegd. De Seat-integratie (een fork van jouw werk 8) ) heb ik ook vermeld.
Pagina: 1