Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik mijn desktop voor vanalles: office, internet, films en gamen. Hij is al wat ouder aan het worden (best buy desktop 2018), dus ik ben aan het kijken naar een nieuwe desktop.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 tot 1200 euro. De huidige 1440p beste game pc is voor mij prima.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb reeds een 1440p monitor: uitvoering: Iiyama XB3270QS-B1 Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De 1440p-beste-game-pc bevat wat ik nodig heb, BEHALVE de behuizing.
Ik zoek een behuizing die kleiner is: maximaal 380 mm diep en 210mm breed.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De desktop staat in de woonkamer. Hoe stiller hoe beter.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
Graag advies welke behuizing goed past bij de beste 1440p-game-pc, waarbij ik dus alleen de behuizing vervang door eentje van maximaal 380mm diep en maximaal 210mm breed.
De behuizing van de 1080p-beste-game-pc lijkt op het eerste gezicht geschikt: uitvoering: Montech X3 Mesh Zwart
Die is 380 mm diep en 210mm breed. De videokaart lengte past (280mm<305mm) en de pcu-koeler hoogte lijkt ook net te passen volgens de specs. (154mm<160mm).
Klopt dat, of zie ik iets over het hoofd?
Mocht dit niet een goede keus zijn, wat is dan een geschikte behuizing?
En moet ik meer aanpassen aan de samenstelling van componenten zodat het past in de kleinere behuizing?
Ik gebruik mijn desktop voor vanalles: office, internet, films en gamen. Hij is al wat ouder aan het worden (best buy desktop 2018), dus ik ben aan het kijken naar een nieuwe desktop.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 tot 1200 euro. De huidige 1440p beste game pc is voor mij prima.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb reeds een 1440p monitor: uitvoering: Iiyama XB3270QS-B1 Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De 1440p-beste-game-pc bevat wat ik nodig heb, BEHALVE de behuizing.
Ik zoek een behuizing die kleiner is: maximaal 380 mm diep en 210mm breed.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De desktop staat in de woonkamer. Hoe stiller hoe beter.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
Graag advies welke behuizing goed past bij de beste 1440p-game-pc, waarbij ik dus alleen de behuizing vervang door eentje van maximaal 380mm diep en maximaal 210mm breed.
De behuizing van de 1080p-beste-game-pc lijkt op het eerste gezicht geschikt: uitvoering: Montech X3 Mesh Zwart
Die is 380 mm diep en 210mm breed. De videokaart lengte past (280mm<305mm) en de pcu-koeler hoogte lijkt ook net te passen volgens de specs. (154mm<160mm).
Klopt dat, of zie ik iets over het hoofd?
Mocht dit niet een goede keus zijn, wat is dan een geschikte behuizing?
En moet ik meer aanpassen aan de samenstelling van componenten zodat het past in de kleinere behuizing?
[ Voor 7% gewijzigd door roodoog op 10-02-2025 23:56 ]