Ik heb zo'n idee dat het niet echt mogelijk is, maar vragen kan altijd. Ik denk namelijk dat veel modem-users (waaronder ik) blij zouden zijn met een cd-rom versie van GoT zodat je oude topics nog eens rustig kan doorlezen......
kan wel 
dan moet je bijvoorbeeld MySQL/Apache zo derop zetten dat ze in een keer uitgevoerd worden
maar denk niet dat dat werkt
ja of je zou alle topics moeten openen en Save As HTML moeten doen... maar dan ben je aardig lang bezig
dan moet je bijvoorbeeld MySQL/Apache zo derop zetten dat ze in een keer uitgevoerd worden
maar denk niet dat dat werkt
ja of je zou alle topics moeten openen en Save As HTML moeten doen... maar dan ben je aardig lang bezig
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Het zou er op neer komen dat we enkele duizenden "statische threads" moeten maken...
Dat lijkt me niet echt haalbaar of doenlijk.
Dus mijn inschatting: Zeer waarschijnlijk gebeurd dit niet.
De database is nu vrij groot (600MB+ gzip'd tarball) en dat is dus alleen de tekstuele inhoud. Dat in statisch html maken is wel even wat groter.
Dus mijn inschatting: Zeer waarschijnlijk gebeurd dit niet.
De database is nu vrij groot (600MB+ gzip'd tarball) en dat is dus alleen de tekstuele inhoud. Dat in statisch html maken is wel even wat groter.
Ja daswaar, maar als het mogelijk zou zijn, dan weet ik zeker dat VEEL mensen belangstelling hebben...
Verwijderd
Ik denk dat het van GoT niet heel veel zin heeft.Op zaterdag 15 september 2001 13:53 schreef ceidhof het volgende:
Ik heb zo'n idee dat het niet echt mogelijk is, maar vragen kan altijd. Ik denk namelijk dat veel modem-users (waaronder ik) blij zouden zijn met een cd-rom versie van GoT zodat je oude topics nog eens rustig kan doorlezen......
T.net bevat hele goede en volledige artikelen mbt het casemodden/overclocken en nog enorm veel meer.
Misschien dat dat een beter idee zou zijn,maar vergis je niet: Iets netjes en volledigs in elkaar zetten is enorm veel werk (denk aan HlpDsk die 24 uur heeft verzameld en ge-edit om 10 minuten film te maken...
Verwijderd
Misschien is het wel handig om een soort encyclopedie voor de (beginnende) Tweaker/Casemodder te gaan maken, met alle guides erin EN op en aanmerkingen van de "cracks" [lees: de mensen van GoT]. Dus van die dingen als hoe kan ik het beste een tekening op mn kast en dremel ik hem het beste uit e.d. Ik denk wel dat daar animo voor is eigenlijk.
Als zo'n local webserver pakketje met MySQL PHP, etc goed wordt geconfigureerd dan hoef je de pagina's niet statisch te maken... kun je zelfs vanaf cd-rom (dvd) laten draaien
Er moet gewoon een maandblad komen 
Nee, ff serieus. Als je de database backup pakt, die dus niet op de server draait. En je haalt alle teksten eruit. En je zorgt dat er een proces komt die alle textuele inhoud in .pdf zet, dan moet het mogelijk zijn. Lijkt me.
MSDN heeft ook zoiets, 2 cd`s met enorm veel info, als een helpfile dacht ik. Maar wel stoer
Nee, ff serieus. Als je de database backup pakt, die dus niet op de server draait. En je haalt alle teksten eruit. En je zorgt dat er een proces komt die alle textuele inhoud in .pdf zet, dan moet het mogelijk zijn. Lijkt me.
MSDN heeft ook zoiets, 2 cd`s met enorm veel info, als een helpfile dacht ik. Maar wel stoer
als het iets wordt, dan zeker geen backup =)
staan ook alle crefora etc in
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
DohOp zaterdag 15 september 2001 15:29 schreef Kees het volgende:
als het iets wordt, dan zeker geen backup =)
Natuurlijk ook niet SG en HK, alleen de techfora.
Nu wordt het jammer dat je threads niet kunt beoordelen, anders had je alleen de goede threads uit de techfora kunnen filteren.
Op zaterdag 15 september 2001 14:15 schreef Cheatah het volgende:
(denk aan HlpDsk die 24 uur heeft verzameld en ge-edit om 10 minuten film te maken...
wat bedoel je hiermee?
Verwijderd
Dat het enorm veel werk is, en als je het goed wilt doen, blijft er uiteindelijk veel minder materiaal over, maar daarvoor krijg je veel kwaliteit terug.Op zaterdag 15 september 2001 15:49 schreef poohbeer het volgende:
wat bedoel je hiermee?
Je zet toch gewoon de DB in een speciaal ingepakt formaat op CD, en hier schrijf je een applicatie bij die dit formaat mooi laat zien (HTML?). Zo hoef je dus niet alles als HTML op te slaan, maar laat je ze genereren.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
ik bedoelde dat ik nog niks wist van dat filmpje dat HlpDsk gemaakt hadOp zaterdag 15 september 2001 16:12 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Dat het enorm veel werk is, en als je het goed wilt doen, blijft er uiteindelijk veel minder materiaal over, maar daarvoor krijg je veel kwaliteit terug.
doe het dan op een DVDOp zaterdag 15 september 2001 13:55 schreef Pizzaman het volgende:
Dat worden dan wel 5 cd-roms ofzo
maar ik denk niet dat dit doorgaat
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Zet em anders online? 
(Het db dan..)
(Het db dan..)
Uhh... for ($i=1;$i<$aantal;$i++) wget http://gathering.tweakers.net/showtopics.php/$i is niet zo veel werk hoor.Op zaterdag 15 september 2001 14:00 schreef ACM het volgende:
Het zou er op neer komen dat we enkele duizenden "statische threads" moeten maken...
Verwijderd
Bovendien: Technisch gezien is het zowiezo haalbaar. Ik heb namelijk zelf ook eens een standalone versie van een dynamische site moeten maken.
Je hebt dan gewoon een browser die standalone een webserver+cgi-parser draait. Geen enkel probleem dus.
Je hebt dan gewoon een browser die standalone een webserver+cgi-parser draait. Geen enkel probleem dus.
Euh, als het db alleen online staat kun je er nix anders mee dan downloaden hoorOp maandag 17 september 2001 13:38 schreef ceidhof het volgende:
Ja of je zet de db online en je maakt er een webbased forum van... laten we het topix noemen!!!!
Het zou handig zijn om dan de links naar images erbij te zetten, want daar gaat het waarschijnlijk om. Vaak zijn 'leuke' afbeeldingen ook al snel weer verdwenen van webservers, dus topics als 'pas op modemers' hebben meestal niet veel nut meer na enige tijd...
Moet je wel eerst hier komen om te leren hoe dat moetOp zaterdag 15 september 2001 15:16 schreef The Source het volgende:
Als zo'n local webserver pakketje met MySQL PHP, etc goed wordt geconfigureerd dan hoef je de pagina's niet statisch te maken... kun je zelfs vanaf cd-rom (dvd) laten draaien
Pagina: 1