Ik moet mijn oude IKEA stoel zonder verstelmogelijkheden naar het grof vuil rijden (versleten).
Nu twijfel ik tussen 2 stoelen:
- Razer Iskur V2 (fabric)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/88L4A6LbbbFHu39zt8Vj82b9.jpg?f=user_large)
- Razer Tarok pro
:strip_exif()/f/image/pOmthyN6idpsAUV0ak5ruTO1.jpg?f=fotoalbum_large)
Heeft iemand ervaring met beide of 1 van de stoelen. De Iskur is beduidend duurder maar lijkt wel betere lumbar support te hebben. Ook vind ik het een (groot) voordeel dat de Iskur geen rare groene fratsen heeft aangezien ik hem ook als kantoorstoel wil gebruiken.
Heb overigens ook nog naar de volgende opties gekeken:
- Arozzi Vernazza met stof
- Secret labs titan 2022 (deze valt eigenlijk af omdat deze alleen via drop shipping te krijgen is).
- Andaseat kaiser 3 (Wellicht ook een goede optie?
Ik ben zelf overigens 1.80 en ca. 75 kilo.
Nu twijfel ik tussen 2 stoelen:
- Razer Iskur V2 (fabric)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/88L4A6LbbbFHu39zt8Vj82b9.jpg?f=user_large)
- Razer Tarok pro
:strip_exif()/f/image/pOmthyN6idpsAUV0ak5ruTO1.jpg?f=fotoalbum_large)
Heeft iemand ervaring met beide of 1 van de stoelen. De Iskur is beduidend duurder maar lijkt wel betere lumbar support te hebben. Ook vind ik het een (groot) voordeel dat de Iskur geen rare groene fratsen heeft aangezien ik hem ook als kantoorstoel wil gebruiken.
Heb overigens ook nog naar de volgende opties gekeken:
- Arozzi Vernazza met stof
- Secret labs titan 2022 (deze valt eigenlijk af omdat deze alleen via drop shipping te krijgen is).
- Andaseat kaiser 3 (Wellicht ook een goede optie?
Ik ben zelf overigens 1.80 en ca. 75 kilo.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30