Vraag gaming stoel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-09 22:26
Ik moet mijn oude IKEA stoel zonder verstelmogelijkheden naar het grof vuil rijden (versleten).

Nu twijfel ik tussen 2 stoelen:

- Razer Iskur V2 (fabric)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MHOZO7e2zaNt1B-A50HtVnxVnd0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/88L4A6LbbbFHu39zt8Vj82b9.jpg?f=user_large

- Razer Tarok pro

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5rbmG6XmpD1jRu2vaJN9C8Kq2co=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pOmthyN6idpsAUV0ak5ruTO1.jpg?f=fotoalbum_large

Heeft iemand ervaring met beide of 1 van de stoelen. De Iskur is beduidend duurder maar lijkt wel betere lumbar support te hebben. Ook vind ik het een (groot) voordeel dat de Iskur geen rare groene fratsen heeft aangezien ik hem ook als kantoorstoel wil gebruiken.

Heb overigens ook nog naar de volgende opties gekeken:
- Arozzi Vernazza met stof
- Secret labs titan 2022 (deze valt eigenlijk af omdat deze alleen via drop shipping te krijgen is).
- Andaseat kaiser 3 (Wellicht ook een goede optie?

Ik ben zelf overigens 1.80 en ca. 75 kilo.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:41
Hoezo kan je secret labs alleen via dropshipping krijgen? Ze hebben gewoon een eigen webshop.

Ik heb er al een aantal jaar 1 en ben er erg tevreden over

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:25
@Rene
Wil je goed zitten, vergeet dan dit soort stoelen. Is echt een hype en zijn vaak erg goedkoop in elkaar gezet. Zoek maar eens op youtube naar wat reviews, of op reddit: https://www.reddit.com/r/...titan_after_55/?rdt=53869

Wil je een goede stoel voor niet al te veel geld, kijk dan naar refurbished kantoorstoelen. Voor rond de 250 euro kan je een prima stoel kopen. Misschien minder hip maar wel goed.

[ Voor 28% gewijzigd door chrisborst op 10-02-2025 14:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
chrisborst schreef op maandag 10 februari 2025 @ 14:02:
@Rene
Wil je goed zitten, vergeet dan dit soort stoelen. Is echt een hype en zijn vaak erg goedkoop in elkaar gezet.
Heb je wel eens een secretlabs stoel gezien? Dit is echt een hardnekkig stukje kroegpraat imo. Het zijn niet allemaal Trust stoelen van 90 euro.

Ik ben bijna 2 meter en niet de lichtste en zit 2-3 volle dagen per week in mijn Secret Labs stoel en hij voldoet echt top. Alle kanten kunnen versteld worden, heb veel steun. Veel kantoorstoelen zit ik minder prettig in

[ Voor 22% gewijzigd door 418O2 op 10-02-2025 14:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:25
418O2 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 14:03:
[...]

Heb je wel eens een secretlabs stoel gezien? Dit is echt een hardnekkig stukje kroegpraat imo. Het zijn niet allemaal Trust stoelen van 90 euro.

Ik ben bijna 2 meter en niet de lichtste en zit 2-3 volle dagen per week in mijn Secret Labs stoel en hij voldoet echt top. Alle kanten kunnen versteld worden, heb veel steun. Veel kantoorstoelen zit ik minder prettig in
Zeker, maar ik weet ook dat veel mensen als referentie een simpel ikea of leenbakker stoel hedden.
Op o.a. Reddit genoeg reviews:
https://www.reddit.com/r/...titan_after_55/?rdt=53869
Ben het eens dat van de gaming stoelen de Secretlab wel de betere zijn. Maar ze vragen nu zo'n 500+ euro en dan kan je gewoon kwalitatief veel betere stoelen krijgen.

Zelf heb ik nu een paar jaar een Herman Miller Sayl en ik wil echt nooit meer iets anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-09 19:53
Zit hier 6 dagen per week voor een jaar of 5 op een soort gelijke stoel uit de TS namelijk een dxracer stoel, zit uitstekend. 1 dag per week op kantoor in een kantoor stoel, heb liever m'n dxracer eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
chrisborst schreef op maandag 10 februari 2025 @ 14:08:
[...]

Zeker, maar ik weet ook dat veel mensen als referentie een simpel ikea of leenbakker stoel hedden.
Op o.a. Reddit genoeg reviews:
https://www.reddit.com/r/...titan_after_55/?rdt=53869
Ben het eens dat van de gaming stoelen de Secretlab wel de betere zijn. Maar ze vragen nu zo'n 500+ euro en dan kan je gewoon kwalitatief veel betere stoelen krijgen.

Zelf heb ik nu een paar jaar een Herman Miller Sayl en ik wil echt nooit meer iets anders.
TS geeft al aan niet zulke rommel te zoeken :)

Het ding is dat als je lang bent, veel van die reguliere stoelen geen, of nog vervelender, verkeerde steun op verkeerde plekken geven. Dus dan is een Secret Labs een goede keus, die hebben zelfs 3 maten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 13:54

Hakker

a.k.a The Dude

Ook al jaren een Secret Labs gebruiker. Uit de tijd dat ze net begonnen volgens mij en dat ding is op een scheurtje in de zijkant van de armleuning nog gewoon als nieuw. Net als Herman Miller niet de goedkoopste stoelen maar wel een goede degelijke stoel en vooral als je groter van stuk bent.

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
418O2 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 14:01:
Hoezo kan je secret labs alleen via dropshipping krijgen? Ze hebben gewoon een eigen webshop.

Ik heb er al een aantal jaar 1 en ben er erg tevreden over
Bedoelde inderdaad alleen online. Ik ben wellicht wat oudbollig maar zoiets als een stoel koop ik liever in een winkel. Zeker als er later iets mis is.

Net de knoop maar doorgehakt en een razer Iskur V2 besteld. Lees daar veel lovende reviews over en kan de stoel altijd weer inleveren als het toch niks is.

Voor wat betreft HM stoelen, deze kosten het dubbele van de Iskur. Heb op mijn werk een ergonomische kinnarps, zo een stoel kost ongeveer hetzelfde als de Iskur V2. Die zit ook prima dus de tijd zal het leren of het slim was om een «ergonomische» gaming stoel te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Welke winkel verkoopt die Razer dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09 10:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Rene schreef op maandag 10 februari 2025 @ 18:39:
[...]

Bedoelde inderdaad alleen online. Ik ben wellicht wat oudbollig maar zoiets als een stoel koop ik liever in een winkel. Zeker als er later iets mis is.
Juist als er iets niet lekker zit, heb je met wet koop of afstand een stuk meer rechten dan als je in persoon in de winkel koopt.

Maar linksom of rechtsom, dit is een aankoopadviesvraag en dat hoort niet in de techfora. Met lichte terughoudendheid (want het is een meubel, geen computercomponent) verplaats ik dit richting Componenten Koopadvies

Move OH -> CKA

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:20
Hele mooi gamingstoel die van Razer. Ik heb sinds vandaag (22 maart 2025) de Corsair T3 Rush (2023) Charcoal voor €294 in gebruik genomen. Nu weet ik niet hoe het zit met de prijzen in Noorwegen, maar dit zou je ook kunnen overwegen als alternatief. Het zit echt heerlijk vind ik en de steunt is enorm. Ik had een hiervoor een IKEA MILLBERGET en de steun dat ik nu heb miste ik enorm. Ik heb mijn nieuwe stoel vooraf aankopen eerst zelf getest om door op te zitten en het beviel mij enorm en heb later online besteld. Bij de webwinkel mag ik tot 30-dagen retourneren.

Ook mijn 4D arm steun is erg goed en zelfs op dezelfde hoogte als mijn bureau:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/keM-dgCpv-1I6QOzWAwCAVrB2z8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7ngB6NiIoCUsFjoFoLsFTD7r.jpg?f=fotoalbum_large Links helemaal mijn oude tweede computer stoel van de IKEA, met in het midden: Mijn derde IKEA MILLBERGET en rechts helemaal de nieuwe Corsair T3 Rush (2023) Gamingstoel.

Wat een verschil met IKEA, ik zit nu totaal anders en wat een steun heb ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d_h_7r4B1lrUjyBm-YkpW9JSeVc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DftWZ5UPR0QmHAFsOS5jZg4B.jpg?f=fotoalbum_large

Heel veel succes en alvast heel veel plezier met jouw nieuwe gaming stoel.

[ Voor 10% gewijzigd door Van der Berg op 22-03-2025 14:50 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rene
Van der Berg schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 14:44:
Hele mooi gamingstoel die van Razer. Ik heb sinds vandaag (22 maart 2025) de Corsair T3 Rush (2023) Charcoal voor €294 in gebruik genomen. Nu weet ik niet hoe het zit met de prijzen in Noorwegen, maar dit zou je ook kunnen overwegen als alternatief. Het zit echt heerlijk vind ik en de steunt is enorm. Ik had een hiervoor een IKEA MILLBERGET en de steun dat ik nu heb miste ik enorm. Ik heb mijn nieuwe stoel vooraf aankopen eerst zelf getest om door op te zitten en het beviel mij enorm en heb later online besteld. Bij de webwinkel mag ik tot 30-dagen retourneren.

Ook mijn 4D arm steun is erg goed en zelfs op dezelfde hoogte als mijn bureau:

[Afbeelding] Links helemaal mijn oude tweede computer stoel van de IKEA, met in het midden: Mijn derde IKEA MILLBERGET en rechts helemaal de nieuwe Corsair T3 Rush (2023) Gamingstoel.

Wat een verschil met IKEA, ik zit nu totaal anders en wat een steun heb ik.

[Afbeelding]

Heel veel succes en alvast heel veel plezier met jouw nieuwe gaming stoel.
Mooie stoel!

Ik heb uiteindelijk de Iskur V2 gekocht. Tot nu toe geen seconde spijt van. Zit heerlijk en kwalitatief lijkt de stoel ook top. Vooral de 4D armleuningen en lumbar support zijn top. Mijn armleuning zit nu ook precies op bureauhoogte en de hoek past precies bij de positie van mijn muis en toetsenbord.

Ik kreeg last van mijn nek/rug met de vorige stoel (die was gewoon op), dit is gelukkig helemaal verdwenen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e75ukRoL_4zpM387kezuJ-a3EnM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OG1d72WTXZCkVrzeks7S3ZVk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/03xdMKuX5dySwgr1AtmYNhVurO8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ilykkAzlZkJxMA8qUOg4VXr1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:20
Rene schreef op maandag 24 maart 2025 @ 07:17:
[...]

Mooie stoel!

Ik heb uiteindelijk de Iskur V2 gekocht. Tot nu toe geen seconde spijt van. Zit heerlijk en kwalitatief lijkt de stoel ook top. Vooral de 4D armleuningen en lumbar support zijn top. Mijn armleuning zit nu ook precies op bureauhoogte en de hoek past precies bij de positie van mijn muis en toetsenbord.

Ik kreeg last van mijn nek/rug met de vorige stoel (die was gewoon op), dit is gelukkig helemaal verdwenen :)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dat ziet er goed uit! Heel veel plezier ermee.

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Pagina: 1