HAllo,
Ik heb dus sinds kort een Live Player 5.1 kaart gekocht
en al divers problemen ontdekt :
Met Pinball ( die standaart game ) onder winMe , win2k , winxp hoor je een kraak in het geluid als je op spatie drukt en dan gelijk weer los laat, Is dit bij meerdere mensen?
En de in/uitgangen van de kaart zien er als volgt uit
( ---| is het symbol voor waar je Jack stekkertje in moet )
Analoge / Digitale uitgang ---|
( 6 kanaals en AC3 ofso )
Lijn In aansluiting ---|
Microfoon in-aansluiting ---|
Lijn Uit aansluiting ---|
Lijn uit achter-aansluiting ---|
|
Gameport/midiconnecter ---|
|
nou komt er uit Lijn uit achter-aansluiting geen geluid als ik daar mijn prologic reciever op aansluit met 5 speakers daar aan dus, en als ik mijn 2 pc speakers op aansluit dus ook niet hoort dit of zit ik op de verkeerde hoogte?
Kan Iemand Mij Helpen want ik word hier hopeloos van omdat mijn vga kaart ( sis 300/301 ) ook al half kapot is
Ik heb dus sinds kort een Live Player 5.1 kaart gekocht
en al divers problemen ontdekt :
Met Pinball ( die standaart game ) onder winMe , win2k , winxp hoor je een kraak in het geluid als je op spatie drukt en dan gelijk weer los laat, Is dit bij meerdere mensen?
En de in/uitgangen van de kaart zien er als volgt uit
( ---| is het symbol voor waar je Jack stekkertje in moet )
Analoge / Digitale uitgang ---|
( 6 kanaals en AC3 ofso )
Lijn In aansluiting ---|
Microfoon in-aansluiting ---|
Lijn Uit aansluiting ---|
Lijn uit achter-aansluiting ---|
|
Gameport/midiconnecter ---|
|
nou komt er uit Lijn uit achter-aansluiting geen geluid als ik daar mijn prologic reciever op aansluit met 5 speakers daar aan dus, en als ik mijn 2 pc speakers op aansluit dus ook niet hoort dit of zit ik op de verkeerde hoogte?
Kan Iemand Mij Helpen want ik word hier hopeloos van omdat mijn vga kaart ( sis 300/301 ) ook al half kapot is