21 inch monitor (kiezen tussen compaq of HP)

Pagina: 1
Acties:

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 23:38

mymind*

A Beautiful Mind

Topicstarter
Ik heb twee mogelijkheden om een 21" monitor te kopen (tweedehands). Ik heb de keuze tussen een HP F1100 (D2846A) of een Compaq Qvision 210.
De HP heeft een Trinitron beeldbuis, wil dit zeggen dat het een vlakke beeldbuis is?? over de compaq heb ik niet veel kunnen vinden over de beeldbuis.

Wat zouden deze monitoren waard zijn?

En is er misschien iemand die ervaring heeft met een (of allebei) van deze modellen? Ik zou graag horen hoe ze bevallen, zodat ik een keus kan maken.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ik heb geen ervaring met HP 21" monitoren, maar de Compaq gebruiken we op het werk ook.

En die Compaqs ben ik absoluut niet tevreden over (type is geloof ik v1100 of v2100 als ik het goed heb).

Voorbeelden van mijn monitor:

Af en toe klapt het beeld er even uit, duurt og geen œ seconde maar is wel irritant.
Letters aan de linkerkant van het beeld zijn duidelijker dan aan de rechterkant. (rechterkant is een beetje wazig) dit gebeurt ongeveer vanaf 5-10 cm van de rand.

Ben niet de enige met deze problemen, nu weet ik niet of die qvision, beter of slechter is (slechter kan niet eigenlijk) maar de 17" en 19" modellen bij ons zijn niet veel beter, ik heb dus geen hoge pet op van Compaq monitoren.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• mymind*

mymind*

A Beautiful Mind

Topicstarter
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Niemand meer ??

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
Die HP is niet echt plat. Het is geen FD-Trinitron, maar een gewone Trinitron. De opvolger is de HP P1110, die hetzelfde is als de Sony 21" type E-500, met wel een FD-Trinitronbuis. Mail me als je die wil hebben.

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• mymind*

mymind*

A Beautiful Mind

Topicstarter
Ik kan die HP monitor kopen voor 527 gulden. Is dit een schappelijke prijs??? het lijkt mij van wel.
Die Compaq komt op 458 gulden.