Toon posts:

XP + ADSL probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende probleemje:

Heb ADSL via Planet op Win ME. Werkt prima
Nu heb ik WIN XP pro build 2600 en ik krijg het niet aan de praat.
Op een of andere manier wil hij geen connection maken, terwijl de instellingen me toch echt goed lijken. Iemand een idee?

Heeft iemand hier ook mee te maken gehad toevallig?

Verwijderd

Trug naar Me voorzover , kzou w8en totdat update uitkomt voor XP omdat VPN probleem te verhelpen.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
vpn probleem :?

ik heb hier ook XP draaien met xs4all adsl, niks geen probleem mee,

weet je ZEKER dat je de juiste instellingen hebt?

inloggen kan namelijk alleen met 'chap authentificatie' (plaintext) anders lukt het je niet, en je mag ook hiet 'encryption required' aan hebben staan

mischien is dat wel je probleem ?

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

ik heb ook ADSL van planet met een USB modem. En het werkt prima, werkt zelfs beter dan op ME. Ik denk dat het je instellingen zijn. Wel de laatste drivers gedownload?? en natuurlijk wel de NT drivers :p
Kijk hier maar:
http://www.mxstream.nl/support/index.htm

Verwijderd

Zelgje heeft gelijk, ik had het in no-time aan de praat.
Je moet gewoon de handleiding erbij pakken, het is precies hetzelfde als voor een Windows 2000 machine.

Is Zwelgje van Orcs >:)

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 23:02 schreef Alternate het volgende:
Trug naar Me voorzover , kzou w8en totdat update uitkomt voor XP omdat VPN probleem te verhelpen.
Zow, en wat doe jij op tweakers?? |:(

Anyway, bij mij werkt ADSL en XP (build 2600) perfect. Alleen heb ik dan wel een extern kabelmodem.
Als je een extern modem hebt, hoef je daar dus nix aan in te stellen. Wordt je netwerkkaart wel goed herkend? Wat zijn je instellingen???

Verwijderd

Zou hij het probleem nog hebben btw. Ik zie dat zijn posting nog uit september dateert. Goed kans dat hij al helemaal niet meer weet dat er nog een topic staat en zitten wij hier onze tijd te verdoen.

Verwijderd

Op maandag 22 oktober 2001 00:40 schreef www.hadecom.nl het volgende:
Zou hij het probleem nog hebben btw. Ik zie dat zijn posting nog uit september dateert. Goed kans dat hij al helemaal niet meer weet dat er nog een topic staat en zitten wij hier onze tijd te verdoen.
Ik ben blij dat er nog iemand wakker is.

• acidfever
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2024

acidfever

I am allready working!

Leuker nog, misschien kan hij wel helemaal niet online komen om het topic te bekijken!

Altijd vervelend als mensen niet ff melden of het probleem verholpen is of niet!

|:(

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
--> NT

Verwijderd

Gewoon de instellingen van Windows 2000 overnemen

zorg ook dat de host naam goed staat....
Verder moet je alle protocollen uitzetten behalve natuurlijk het IP protocoll....die van de dailup VPN NIET de NIC zelf....die draagt het IP 10.0.0.150 met subnet 255.255.255.0

Verwijderd

Topicstarter
Sorry jongens dat ik niet gereageerd heb. Ik heb de post even in de gaten gehouden, maar kreeg niet direct een reactie. Daarna ben ik het vergeten... duh.

Heb het nog steeds niet aan de praat. Geen USB, gewoon instellingen van Win 2000, geen verificatie dingen aangevinkt of juist niet aangevinkt: HET MOET GOED ZIJN! Moet ik het modem misschien opnieuw resetten? Dat is het enige dat nog niet gebeurd is.

Kan het misschien zijn dat er bij de installatie van XP iets fout is gegaan? Ik snap er in ieder geval de ballen van , want het zou zo simpel moeten zijn.
Het is in ieder geval flink |:(
Pagina: 1