Hi allemaal,
Ik heb Juli 2023 een Reolink wifi deurbel gekocht. Ik was hier altijd zeer tevreden over. Het beeld was altijd super scherp, en de verbinding super.
Nu zat ik vorige week vanuit het buitenland even te kijken bij ons thuis want iemand had aangebeld. Echter zag ik toen dat het beeld super wazig was. Nu ben ik teruggegaan en wat blijkt dat een dag ervoor in de avond het beeld van scherp naar enorm wazig is gegaan. Nu kwam ik net thuis en zie ik dat er vocht achter de lens zit.
Hebben andere gebruikers hier ook last van? Ik heb hem via Amazon gekocht, dus ik wil even kijken of dit onder de garantie valt want het beeld is totaal niet meer scherp zoals het eerst was.
Zie hieronder de foto’s wanneer het gebeurd en een voor en een huidige situatie.
:strip_exif()/f/image/jMrxIQQzLkPhsDwTzjAFD19d.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CyAipOW9EPQth8wov0oT5QlD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NWQ7KXI8Wx7hRN4Dpf43xDQq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7C95ERoh3JOx82A245bMbiVx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/59ETc3DdbceBR5m0uWbIf2SB.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit:
Ook nog even een vergelijking hoe eerst de nacht eruit ziet en hoe het er nu uitziet
:strip_exif()/f/image/xd0yxEcvKMQrK9rPCyA6dCJR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1MdguM4Soq9QTLhbZO8Hq1fC.jpg?f=fotoalbum_large)
Groetjes
Jasper
Ik heb Juli 2023 een Reolink wifi deurbel gekocht. Ik was hier altijd zeer tevreden over. Het beeld was altijd super scherp, en de verbinding super.
Nu zat ik vorige week vanuit het buitenland even te kijken bij ons thuis want iemand had aangebeld. Echter zag ik toen dat het beeld super wazig was. Nu ben ik teruggegaan en wat blijkt dat een dag ervoor in de avond het beeld van scherp naar enorm wazig is gegaan. Nu kwam ik net thuis en zie ik dat er vocht achter de lens zit.
Hebben andere gebruikers hier ook last van? Ik heb hem via Amazon gekocht, dus ik wil even kijken of dit onder de garantie valt want het beeld is totaal niet meer scherp zoals het eerst was.
Zie hieronder de foto’s wanneer het gebeurd en een voor en een huidige situatie.
:strip_exif()/f/image/jMrxIQQzLkPhsDwTzjAFD19d.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CyAipOW9EPQth8wov0oT5QlD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NWQ7KXI8Wx7hRN4Dpf43xDQq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7C95ERoh3JOx82A245bMbiVx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/59ETc3DdbceBR5m0uWbIf2SB.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit:
Ook nog even een vergelijking hoe eerst de nacht eruit ziet en hoe het er nu uitziet
:strip_exif()/f/image/xd0yxEcvKMQrK9rPCyA6dCJR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1MdguM4Soq9QTLhbZO8Hq1fC.jpg?f=fotoalbum_large)
Groetjes
Jasper
[ Voor 20% gewijzigd door ververj001 op 09-02-2025 20:57 ]