Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gebruik voor werk: Adobe Illustrator, Sketchup Pro, Microstation, Twinmotion en gamen, voornamelijk racespellen zoals Assetto Corsa Compezione. Die speel ik nu (laptop aangesloten op een enkele monitor) op 1080p en dat vind ik al mooi zat
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 euro lijkt me een mooi bedrag
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 stuks LG27ud59-b 4K monitor naast elkaar. Wellicht dat ik me nog eens trakteer op een mooie ultrawide monitor voor een betere race-ervaring, ik gebruik nu 1 monitor voor als ik ga racen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
geen speciale wensen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD vanwege de goede prijs/kwaliteitverhouding
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
huidige en toekomstige racegames moeten lekker soepel kunnen draaien
Ga je overklokken?
overklokken is niet aan de orde
Wat verwacht je van ons?
Ik heb de laatste dagen de nodige vergelijkbare topics gelezen en dus al wat huiswerk gedaan. Het lijstje met componenten dat ik heb samengesteld zou dus al redelijk moeten voldoen. Wil de pc eigenlijk zelf in elkaar gaan zetten, ondanks dat het de eerste keer wordt. Lijkt me leuk om te doen.
Graag een check van jullie of dit de onderdelen zijn die ik zou moeten bestellen of dat het nog slimmer/beter/goedkoper kan. Ben eigenlijk van plan om morgen of overmorgen op de bestelknop te drukken
Gebruik voor werk: Adobe Illustrator, Sketchup Pro, Microstation, Twinmotion en gamen, voornamelijk racespellen zoals Assetto Corsa Compezione. Die speel ik nu (laptop aangesloten op een enkele monitor) op 1080p en dat vind ik al mooi zat
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 euro lijkt me een mooi bedrag
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 stuks LG27ud59-b 4K monitor naast elkaar. Wellicht dat ik me nog eens trakteer op een mooie ultrawide monitor voor een betere race-ervaring, ik gebruik nu 1 monitor voor als ik ga racen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
geen speciale wensen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD vanwege de goede prijs/kwaliteitverhouding
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
huidige en toekomstige racegames moeten lekker soepel kunnen draaien
Ga je overklokken?
overklokken is niet aan de orde
Wat verwacht je van ons?
Ik heb de laatste dagen de nodige vergelijkbare topics gelezen en dus al wat huiswerk gedaan. Het lijstje met componenten dat ik heb samengesteld zou dus al redelijk moeten voldoen. Wil de pc eigenlijk zelf in elkaar gaan zetten, ondanks dat het de eerste keer wordt. Lijkt me leuk om te doen.
Graag een check van jullie of dit de onderdelen zijn die ik zou moeten bestellen of dat het nog slimmer/beter/goedkoper kan. Ben eigenlijk van plan om morgen of overmorgen op de bestelknop te drukken
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700 Tray | € 224,99 | € 224,99 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 169,- | € 169,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 7800 XT Gaming OC 16G | € 509,- | € 509,- |
1 | Behuizingen | Chieftec APEX AIR | € 73,65 | € 73,65 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zwart | € 39,55 | € 39,55 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 96,91 | € 96,91 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 750W | € 94,60 | € 94,60 |
1 | SSD's | Lexar NM710 2TB | € 109,90 | € 109,90 |
Totaal | € 1.317,60 |