Wanneer worden Tweaker accounts ook DPG accounts?

Pagina: 1
Acties:
  • 918 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 680x0
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-03 16:06
Best redactie,

Dit 'algemeen DPG account' is men al een hele tijd langzaam overal aan het doorvoeren voor alle mediakanalen van DPG. In Belgie wordt het naast kranten en magazines ook al tijdje door VTM Go gebruikt voor het bekijken van streaming diensten. Dus het is wel duidelijk dat men werkelijk alles aan elkaar wil hangen.

Natuurlijk begrijpen we dat dit enkel en alleen voor een 'betere gebruikservaring' is en om 'diensten zo goed mogelijk op uw behoeften af te stemmen'.

Kan u ons zeggen wanneer ook Tweakers accounts worden omgezet naar een DPG media account'?

https://www.dpgmediagroup.com/nl-NL/uit-andere-media

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pGqB75P0UPasYhogEhOqSsS9PKo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/VndlMvGE0pySE8yw2vOVePdC.png?f=user_large

Acties:
  • +32 Henk 'm!

• TrafalgarLaw
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13:04
De dag dat dit gebeurt is de dag waarop ik mijn Tweakers account vaarwel zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:32
TrafalgarLaw schreef op zondag 9 februari 2025 @ 17:45:
De dag dat dit gebeurt is de dag waarop ik mijn Tweakers account vaarwel zeg.
Inderdaad, en dat zou echt enorm spijtig zijn. Mijn t.net account is denk ik het oudste account in mijn bezit..

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Daar zijn geen plannen voor, en dat zou ook niet erg logisch zijn. Niet alleen in verband met onze techstack, maar ook omdat @TrafalgarLaw dan zeker niet de enige tweaker zal zijn die dan verdwijnt. Vanuit Tweakers, maar ook vanuit DPG zijn we dat dus niet van plan.

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 680x0
TijsZonderH schreef op zondag 9 februari 2025 @ 18:29:
Daar zijn geen plannen voor, en dat zou ook niet erg logisch zijn. Niet alleen in verband met onze techstack, maar ook omdat @TrafalgarLaw dan zeker niet de enige tweaker zal zijn die dan verdwijnt. Vanuit Tweakers, maar ook vanuit DPG zijn we dat dus niet van plan.
Ik denk dat ik een screenshotje van uw reactie ga bewaren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:29

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik vermoed dat er op dit moment meet T.net accounts bestaan dan DPG accounts ;)

Die laatste zijn puur om mensen achter een paywall te zetten en te kunnen tracken. Niks 'betere gebruikservaring' en om 'diensten zo goed mogelijk op uw behoeften af te stemmen'. Bullshit. Gewoon pure tracking en af en toe wat *kuch* gepersonaliseerde meuk voorgeschoteld omdat je toevallig in het opgestelde profiel past.

Zie de eerste reactie in dit topic en het aantal duimpjes er op. Die zijn er niet voor niks ;)

Maar goed, naïef en onwetend zondigt men niet. Dus het zij je vergeven dat je de vraag stelt :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:24
Alsjeblieft niet.
Ik heb een VK, Autoweek en Schoolbank account en dat heeft een hoop ellende opgeleverd voordat dat weer goed werkte.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 19-09 23:11
The Eagle schreef op zondag 9 februari 2025 @ 19:52:

Die laatste zijn puur om mensen achter een paywall te zetten en te kunnen tracken. Niks 'betere gebruikservaring' en om 'diensten zo goed mogelijk op uw behoeften af te stemmen'. Bullshit. Gewoon pure tracking en af en toe wat *kuch* gepersonaliseerde meuk voorgeschoteld omdat je toevallig in het opgestelde profiel past.

Zie de eerste reactie in dit topic en het aantal duimpjes er op. Die zijn er niet voor niks ;)

Maar goed, naïef en onwetend zondigt men niet. Dus het zij je vergeven dat je de vraag stelt :)
Ho ho. Het hoeft ook weer niet een enkeltje negatief te zijn. DPG accounts worden voor meer discussieplatforms gebruikt, denk bijvoorbeeld aan NuJij.

Of je daar deel van wilt uitmaken is weer een ander verhaal, maar het is niet enkel om een paywall op te werpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 15-09 09:35

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Gewoon T.net account houden anders is de boel om zeep en gaat de helft van de tweakers de boel gedag zeggen...

Shit happens yk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 680x0
The Eagle schreef op zondag 9 februari 2025 @ 19:52:

Voor sommige mensen is het cynisme van mijn vraag blijkbaar niet duidelijk...

Herlees mijn vraag nog eens met dat in gedachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinez-
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
TijsZonderH schreef op zondag 9 februari 2025 @ 18:29:
Maak er even 'NOG niet van plan' van. Dan heb je altijd jezelf ingedekt voor over een aantal jaar wanneer het wel gebeurd ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:19

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Volgens mij heeft @TijsZonderH de vraag beantwoord. Daarmee kunnen we het topic inmiddels sluiten.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.