Ik heb 2 weken geleden een Parkside hogedruk reiniger gekocht (180 bar). Kwalitatief oogt het prima. Maar de eerste hogedruk heb ik geretouneerd omdat de druk die wordt opgebouwd direct stopt. Alleen op het eerste straaltje staat druk.
Nu heb ik een nieuwe ontvangen, maar ook hier wederom zelfde probleem. Dacht dat het wellicht aan mijn leindingwerk zou liggen, maar met 1 van de koppelstukken welke op de lance kan bevestigen (metalen koppeling) werkt het prima. Dit betekent, volgens mij, dat de druk van de leiding het probleem niet kan zijn. Ook niet de gekoppelde slang.
De tuinslag is 1 meter.
Ik moet nog proberen om de aquastop aan een zijde te bevestigen. Maar dit heb ik bij de geretouneerde hogedruk ook al geprobeerd. Dus gok weinig resultaat
Ook moet ik kijken of de lance niet verstopt zit. Weet alleen niet waarmee. Zou ook vreemd zijn gezien het een nieuw product is.
-Ik heb het systeem geprobeerd te ontluchten
-filter gecheckt
-meerdere tuinslagen geprobeerd, met en zonder aqua stop
-tuinslang ontlucht
Kan natuurlijk zijn dat het productiefout betreft.
Nu heb ik een nieuwe ontvangen, maar ook hier wederom zelfde probleem. Dacht dat het wellicht aan mijn leindingwerk zou liggen, maar met 1 van de koppelstukken welke op de lance kan bevestigen (metalen koppeling) werkt het prima. Dit betekent, volgens mij, dat de druk van de leiding het probleem niet kan zijn. Ook niet de gekoppelde slang.
De tuinslag is 1 meter.
Ik moet nog proberen om de aquastop aan een zijde te bevestigen. Maar dit heb ik bij de geretouneerde hogedruk ook al geprobeerd. Dus gok weinig resultaat
Ook moet ik kijken of de lance niet verstopt zit. Weet alleen niet waarmee. Zou ook vreemd zijn gezien het een nieuw product is.
-Ik heb het systeem geprobeerd te ontluchten
-filter gecheckt
-meerdere tuinslagen geprobeerd, met en zonder aqua stop
-tuinslang ontlucht
Kan natuurlijk zijn dat het productiefout betreft.
[ Voor 3% gewijzigd door STIMPPYYY op 09-02-2025 15:33 ]