Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctjg
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 09-02 14:08
Probeer al even iemand te helpen met het programma Exact Compact+. Boekhoud programma.
Hoop dat iemand hier meer ervaring met het programma heeft of mij een gouden tip geeft.

De persoon die het geïnstalleerd heeft is er niet meer en ken verder niemand die het gebruikt.
Het werkte lang nog goed. Wie mij om hulp vraagt kan niet zeggen wat er precies gebeurde. Maar op een moment stopte de snelkoppeling op het bureaublad met werken. Wanneer er op de snelkoppeling wordt geklikt komt een melding dat het pad naar e6shell.exe ontbreekt. Wanneer ik het goede pad aangeeft wordt er aangegeven dat het niet gevonden kan worden.
Heb geprobeerd het exe file uit te voeren. Dan krijg ik de melding van Visual Studio 2010 Shell "Invalid license data. Reinstall is required."
Echter wanneer ik met de helpdesk van Exact bel wordt gezegd dat het niet kan kloppen dat het de 2010 Shell software gebruikt omdat de huidige versies van het programma nieuwere software als 'SQL Server Management Studio' moeten gebruiken. Dit programma staat ook op de computer waarin ik databases zie staan. Verder zijn problemen met instaleren niet binnen de scope van de helpdesk. :|
Hoop dat het nog te volgen is.
Wou in het programma kijken of er een optie is om de plek van de databases aan te passen als dit mogelijk veranderd is. Want kreeg een oudere versie van het programma geopend. Kreeg de melding dat de database niet gevonden kan worden. Kon niet in het programma kijken wanneer ik de melding weg klikte.

Heeft iemand een idee of ervaring met zo'n probleem?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yoga
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 22:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:53
Doe jezelf een plezier en stap over naar een modernere versie van Exact zoals Exact Online.

Migreren is relatief simpel:
https://support.exactonli...on-conv-impextadmcompactl

En als je hulp nodig hebt kun je hier of hier aankloppen.