12 volt led TV voor in camper

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie_1970_
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 01-05 20:17
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Led tv 12 volt

Wat is je budget?
max 350 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
12 volt gebruik in camper. Maar belangrijk dat hij mkv en srt kan lezen en weergeven. Ver eigenlijk goede smart functies. Canaldigital app moet erop kunnen

Wat heb je zelf al gevonden?
Merk maakt me niet veel uit maar of ze mkv en srt lezen vind in niet

Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn hier mensen met ervaringen met 12 volt tv's?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17:56
Wellicht het media deel door een Chromecast laten doen?
https://www.reddit.com/r/...deos_with_subtitle/?tl=nl

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie_1970_
Dank voor je reactie. Maar ik heb alle data en mkv bestanden op een harde schijf staan die ik achterop onze led tv heb hangen en op een usb poort van de tv zit. Wordt zo de schijf gevoed en heb alle mkv's voor handen. Had dit zo op onze oude led tv van Hitachi. Maar ding was er traag en niet gebruiksvriendelijk eigenlijk. Wil dus graag gewoon een 12 volt smart tv die alles kan uitvoeren zonder extra apparatuur. Voor canaldigtal app op de tv zal ik wifi gebruiken via hotspot telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie_1970_
Zou ik Plex kunnen gebruiken? Dus de schijf op de tv via usb en dan via plex app op tv kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:53

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Dit is niet hoe we willen dat vragen gesteld worden: Om een goed advies te kunnen geven is meer nodig dan 12 volt en MKV. Om een goed antwoord te kunnen geven hebben lezers een goede uitleg van jouw situatie en hoe je het apparaat wilt gaan gebruiken. Je hebt het sjabloon technisch gebruikt, maar niet eersy eigen onderzoek gedaan en dat is wel de bedoeling voordat je een vraag stelt.

Ik zet hier een slot op, mocht je je vraag willen verbeteren, stuur me een bericht en ik zal het slot weer verwijderen.

Dit topic is gesloten.