Toon posts:

VCD's branden ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een filmpje op de computer omgezet in vcd formaat. En daarna (met zo'n programma uit Easy CD Creator Platinum Edition) op de cd gebrand met vcd creater. Maar ik kan hem niet afspelen in de DVD speler terwijl daar opstaat dat hij dvd/video-cd/cd kan afspelen. Heb ik mischien een speciaal soort cd-r nodig ?

Verwijderd

wat voor dvd speler heb en heb je hem al geprobeert af te spelen in de cd-rom met bijvoorbeeld gdivx?

Verwijderd

joh, dat probleem heb ik nu ook, ik kan hem wel afspelen onder windows, maar de dvd speler slikt hem niet :(

ik heb trouwens een cyberhome dvd speler (m-512 volgens mij)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:19
Wat doet ie als je vcd maakt met Nero??

Easy CD Verneuker is nou niet echt HET programma om dingen te doen behalve simpel kopieren en sleepen. verder kan ie niet.. :r

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

ga naar www.vcdhelper.com

daar staan veel hitns en tips en alles wat je moet weten ..

Verwijderd

Hi, ik brand alle VCD's met NERO, sim-pel.
M'n Panasonic RV31 slikt alle vcd's die ik daarmee maak, een vriend van me brande ook een vcd voor me met Easy CD Verkneuter en die pikte m'n dvd speler dus niet, zou maar zo kunnen dat het dus daar aan ligt. Trouwens, die DVD speler van je is toch een "alleskunner"...hmmm blijkbaar kannie dit niet ;) ff serieus, probeer het met Nero en als dat niet werkt is je player mischien niet helemaal ok.

• Mark_Steverink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-12-2007
Op zaterdag 15 september 2001 13:25 schreef r96 het volgende:
Ik heb een filmpje op de computer omgezet in vcd formaat. En daarna (met zo'n programma uit Easy CD Creator Platinum Edition) op de cd gebrand met vcd creater. Maar ik kan hem niet afspelen in de DVD speler terwijl daar opstaat dat hij dvd/video-cd/cd kan afspelen. Heb ik mischien een speciaal soort cd-r nodig ?
Bedoel je zo'n huiskamer-model DVD-speler? Die spelen vrijwel allemaal VCD's, maar ze branden lang niet allemaal zelfgebrande CD's.

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Niet toevallig een SVCD gemaakt terwijl je DVD speler alleen VCD aankan (fout heb ik ook een keer gemaakt)

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Pagina: 1