Amino XT van Delta koppelen aan Fritz!box 5590 (via Internet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonhos
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 19-05 19:07
Delta glasfiber, eigen modem toegepast Fritz!box 5590 met Repeater 6000. TV kastje Amino 7X aan internet.
Een week oke, geen problemen, daarna TV met ruis, alles opnieuw opgestart. Krijg nu het inlogscherm van CaiWay.
Delta vele keren gebeld, kunnen niets voor mij betekenen, blijf inlog scherm Caiway.

...

Sony TV - Modem Fritzbox 5590, Repeater Friotz!box 6000, Apple systeem

...

Alles heeft gedurende een dikke week gewerkt. Daarna een scherm met RUIS. Na een totale reset van Modem, TV kastje Amino, -inlogscherm Caiway.-

Delta kan volgens mij niet mijn Amino TV kastje bereiken, moet ik een poort open zetten.. enz, het heeft allemaal wel gewerkt. Kan iemand mij een tip geven, hartelijk dank voor de support

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRITZ!webcare
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 20-06 12:26
Beste tonhos,

kan je svp deze stappen uit de handleiding afwerken en testen of het probleem opgelost is?

https://nl.avm.de/service...jken-via-IPTV-aansluiting

Indien niet, willen wij dit voor je verder onderzoeken, dan deel ons nog je mailadres mee, waarover de support contact met je zal opnemen.

Vriendelijke groeten uit Berlijn,
Je FRITZ! Supportteam

AVM GmbH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:35

lier

MikroTik nerd

Delta (glas?)modem terugplaatsen en daar de ontvanger aan koppelen. Kijken of dat wel werkt (en anders moet Delta aan de gang).

Hoe zit alles aangesloten? Wat exact zit er tussen de kabel die binnenkomt en de Fritz!box?

Maar een Caiway inlog scherm...is de Amino door Delta geleverd of is deze tweedehands gekocht?
Heb je een tv abonnement?

Eerst het probleem, dan de oplossing