Hoi allemaal,
IK zit een beetje in twijfel, en zit in gedachten om mijn syteem te ugraden.
Heb nu Intel, maar is AMD wat? Vast wel.
cpu: Intel Core I5 8600
mobo: MSI Z370
graka:MSI RTX 360
audio: Creative Soundblaster Z
Mijn vraag is wat een mooi combi is van mobo, cpu (en koeler) en geheugen icm met de gpu RTX 360 en de Soundblaster Z. Liefst ook met 64 GB geheugen. Onboard gpu op moederbord is niet nodig.
Ik zoek een?
Ik zoek dus een mooie upgrade set van cpu (met koeler), mobo, en 64 GB gehuegen
Wat is mijn budget?
Ik zit te denken zo rond de 1200
Of ik bepaalde (merk)voorkeuren heb?
Ik heb geen merkvoorkeur kwa processor, maar kwa moederbord is licht de voorkeur voor MSI
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Naast de componenten die hierboven staan, is de voeding: een Corair RM750x, en de kast een Thermaltake View 71 Tempered Glass Snow Edition
Ik denk dat ik redelijk wat info heb gegeven. Ohw ja ik wil dus voorlopig nog even die RTX 3060 videokaart blijven gebruiken, anders wordt t me toch wel een dure grap.
Huidig systeem voor extra info:
inventaris: Fred
Benieuwd naar jullie reacties,
Bedankt.
Grt Fred
IK zit een beetje in twijfel, en zit in gedachten om mijn syteem te ugraden.
Heb nu Intel, maar is AMD wat? Vast wel.
cpu: Intel Core I5 8600
mobo: MSI Z370
graka:MSI RTX 360
audio: Creative Soundblaster Z
Mijn vraag is wat een mooi combi is van mobo, cpu (en koeler) en geheugen icm met de gpu RTX 360 en de Soundblaster Z. Liefst ook met 64 GB geheugen. Onboard gpu op moederbord is niet nodig.
Ik zoek een?
Ik zoek dus een mooie upgrade set van cpu (met koeler), mobo, en 64 GB gehuegen
Wat is mijn budget?
Ik zit te denken zo rond de 1200
Of ik bepaalde (merk)voorkeuren heb?
Ik heb geen merkvoorkeur kwa processor, maar kwa moederbord is licht de voorkeur voor MSI
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Naast de componenten die hierboven staan, is de voeding: een Corair RM750x, en de kast een Thermaltake View 71 Tempered Glass Snow Edition
Ik denk dat ik redelijk wat info heb gegeven. Ohw ja ik wil dus voorlopig nog even die RTX 3060 videokaart blijven gebruiken, anders wordt t me toch wel een dure grap.
Huidig systeem voor extra info:
inventaris: Fred
Benieuwd naar jullie reacties,
Bedankt.
Grt Fred