ATI RAGE LT PRO

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 10:26

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
Ik ben een oude pc voor mijn opa aan het klaarmaken, maar nu heb ik een probleem met de videokaart (het is zon ati rage lt pro vast op het moederbord (comapq presario 5030))
want hij geeft steeds aan dat de capture optie niet goed geinstalleerd is en ik krijg hem niet weg met andere drivers of andere player drivers. wat moet ik nu doen om dat ding goed te krijgen want ik kan er niet tegen als een probleem bij apperaat beheer staat en ik wil hem ook het liefst niet gewoon uitschakelen want dan staat er zon irri kruisje bij.

Verwijderd

douw er een mega goedkoop pci kaartje in voor 50,- (pricewatch) en disable de ati met een switch op het mobo....

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-08 12:35

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Ik denk dat je de video Update voor DX 8 nodig hebt van microsoft, anders deed mijn Radeon ook nog wel eens vaag met dat soort errors, hoe het psies heet weet ik ook niet, maar er zijn vast wel mensen die dat wel weten voor je

Breek je nek voorzichtig

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-07 21:55
Op de Compaq site de "officele" Compaq driver ophalen. Ook op de Ati site staan diverse drivers ter beschikking. Simpeler en doeltreffender kan niet.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Verwijderd

ATI SUCKT, nja softwarematig dan. Hardware doen ze wel OK

Toch blijft het probleem dat de drivers niet verder beter gemaakt worden, er komen maby hoogtens 1 a 2 updates en that's it ik heb op mijn laptop een ati rage mobility
en op me laptop zit stickertje designed windows 2000
hebben ze Geen OPENGL support ??????????? onder 2000
Terwijl die verantwoording toch bij de leverancier van een product ligt.

Ik kan dus Geen spelletjes er op doen :(
(XP is geen optie ivm met de compilers dat die nog niet op XP niveau zitten)

dus ik zit op een p3@600 met 192 mb ram (waar niet te game valt onder 2000) 98 WIL ik er absoluut niet op hebben
wat dan ???

ltrz sjoerd

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-08 12:35

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Bla Bla Bla ATi zuigt Bla Bla Bla drivers Bla

de standaart ingredienten van een gesprek over ATi.

Voor de Rage LT zijn best aardige drivers te vinden, maar de chip is gewoon TE oud, afgeschreven en opperdepop. Ik snap ook niet dat die kaarten zoals de Rage Pro enzo nog 100 gulden moeten opleveren in de meeste winkels. We praten hier namelijk over kaarten uit het VOODOO Tijdperk, en de RIVA 128 enzo, daar komen ook geen nieuwe drivers meer voor it, het is gewoon op.

Als je nog het meeste uit je kaartje wilt halen, moet je ven langshobbelen bij Rage3D.com en beetje rondneuzen

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

*schopperdeschop*

Ik ben een computer aant installeren (win 98 se) met daarop een ati lt pro gebakken (aant mobo vast). Windows herkent hem echter niet (noemt hem ook standard pci graphics adapter). Iemand een id waar ik drivers vandaan kan halen (of andere oplossing)? Op dit moment kan ik alleen 16 kleuren en 640x480 draaien.
greetz

Verwijderd

Zie post direct boven de jouwe, die overigens pas drie en een half jaar oud is....

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:44

Thandor

SilverStreak

Misschien bij Drivers bij ATi :?

Zoek anders met google naar --> ' drivers <<mijn videokaart>> ' of naar ' drivers voor <<mijn videokaart>> ' of naar 'drivers <<mijn videokaart>> driver guide'

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Verwijderd

Is het nu echt zo moeilijk om naar de site van ATi te gaan??

www.ati.com

Daar neem je drivers&software, dan windows98, dan Rage, en dan Rage LT Pro.

edit: damnit, just te laat :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 23:13 ]

Verwijderd

The_PyroPath schreef op zondag 16 september 2001 @ 17:13:
Voor de Rage LT zijn best aardige drivers te vinden, maar de chip is gewoon TE oud, afgeschreven en opperdepop.

Als je nog het meeste uit je kaartje wilt halen, moet je ven langshobbelen bij Rage3D.com en beetje rondneuzen

Verwijderd

sorry, ik was al bij de ati-site langsgegaan en daar was niks te vinden (alleen videoplayer drivers).

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Moederbord fabrikant? Of anders www.driverguide.com

Iig is dit topic wel heel erg oud, als je er na zoeken en o.a. bovenstaande proberen niet uit komt kanje beter even een nieuw topic openen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.