Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het wordt een systeem voor mijn moeder. Het zal gebruikt worden voor standaard browsen, tekst verwerken maar ook mogelijk voor fotobewerking (eventueel tegen die tijd een videokaart aan te schaffen)
Wat mag het systeem gaan kosten?
niet perse een harde prijs, maar ik probeer een toekomst bestendig systeem te maken. Dit is als tegenhanger van de bestbuy op het AM4 platform.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat nu alleen om het systeem, er zal waarschijnlijk een standaard 27 inch scherm aan komen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
alleen een basis systeem, eerst zonder videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik neig nu vooral naar AMD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
simpel, saai en degelijk
Wat verwacht je van ons?
een check of dit samen goed werkt, of dat er mogelijk beter bangforbucks onderdelen zijn
Het wordt een systeem voor mijn moeder. Het zal gebruikt worden voor standaard browsen, tekst verwerken maar ook mogelijk voor fotobewerking (eventueel tegen die tijd een videokaart aan te schaffen)
Wat mag het systeem gaan kosten?
niet perse een harde prijs, maar ik probeer een toekomst bestendig systeem te maken. Dit is als tegenhanger van de bestbuy op het AM4 platform.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat nu alleen om het systeem, er zal waarschijnlijk een standaard 27 inch scherm aan komen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
alleen een basis systeem, eerst zonder videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik neig nu vooral naar AMD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
simpel, saai en degelijk
Wat verwacht je van ons?
een check of dit samen goed werkt, of dat er mogelijk beter bangforbucks onderdelen zijn
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 8500G Boxed | € 147,68 | € 147,68 |
1 | Moederborden | Gigabyte B650M D3HP AX | € 140,22 | € 140,22 |
1 | Behuizingen | Antec NX500M | € 52,73 | € 52,73 |
1 | Geheugen intern | Patriot Viper Venom PVV532G560C36K | € 82,87 | € 82,87 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 400W | € 56,- | € 56,- |
1 | SSD's | Lexar NM710 1TB | € 63,22 | € 63,22 |
Totaal | € 542,72 |