MSI Monitor gekregen met kras in scherm. Reparatie mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaki12345
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23-07 14:11
Mijn vraag
Goedemiddag, dit is mijn eerste topic, dus go easy on me please :).

Ik heb een MSI MAG274QRF gekregen als cadeautje. Het is een tweedehands scherm. Nu ben ik een enorme purist en stoor ik me aan de minste of geringste fouten in beeldscherm instellingen of in het scherm zelf. Nu blijkt dat dit scherm rechtsboven een kras heeft in de buitenste laag die erg opvalt op een zwarte achtergrond. Het LCD is niet beschadigd aan de binnenkant. Ik wilde aangeven aan de gene die het gaf dat ik me hieraan zodanig ga irriteren dat ik het niet wilde accepteren, maar wilde de persoon niet kwetsen en heb nagedacht over eventuele oplossingen en het toch geaccepteerd (enige optie). Heb 2 foto's bijgevoegd van de schade. Na wat uitgebreid testen weet ik dat ik mezelf in een aantal situaties hieraan echt ga irriteren, maar ik wil ook niet de ondankbare l*l zijn en het cadeau niet op waarde schatten. Voor de duidelijkheid; het is mijn vriendin en ze vindt het al moeilijk om iets te geven aangezien ik super kritisch ben als het gaat om audio video (en toch geeft ze een scherm met een kras, dat terzijde). Lastige situatie dus..

In het kader van empathie en productiviteit besloten om te kijken of het tegen een redelijke vergoeding (100 max ofzo) te repareren valt. De nieuwwaarde zit tegen de 300 euro (scherm is 4 jaar oud zo te zien) dus lijkt me op zich de investering wel waard (toch?). Echt vindt ik het moeilijk om een officieel of onofficieel kanaal hiervoor te vinden. Enige wat ik kan vinden is monitorkapot.nl, maar vraag me af of dit betrouwbaar is en of ze het ook daadwerkelijk kunnen fiksen. Ik hoop op een gouden tip voor een kanaal of site of locatie of iemand die dit eventueel wil repareren tegen een kleine betaling.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Kantoor, video editing en gaming.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Zie hierboven. Gegoogled naar reparatiecentra maar niks kunnen vinden. Hoop op een gouden tip of idee van een van jullie.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nmxvFNz31L16dwMakg6Ss5Z0Atk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KeM4jvw4348VXiD5Hnlrcldk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HxFphkhz8v9KQ3fCGlipOze9wns=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a1Vr7O0cWDCNidY7BCGjGfTM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qkc1sQt2DpaW52b42E0TSr9Ku-0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pKGBJaIPd3uws96eRn37yreL.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Waarom niet eerlijk tegen je vriendin zijn? Misschien kan ze hem nog (om)ruilen en kunnen jullie samen een geschikte monitor uitzoeken.

[ Voor 3% gewijzigd door souljah1h op 08-02-2025 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Die lagen van LCDpanelen zitten allemaal op elkaar gelijmd (in vrijwel alle gevallen). Die dus even losmaken om te vervangen zit er niet bij, zonder het vervangen van het hele paneel. Of dat de reparatie waard is vraag ik me af. Voor €167 zie ik al een gelijkwaardige monitor in de Pricewatch staan, dus betwijfel of een reparatie veel goedkoper gaat zijn.

In de praktijk kun je hier dus niet heel veel aan doen. Je zou kunnen proberen te kras eruit te schuren of te polijsten, maar dan weet je vrij zeker dat je met een doffe plek komt te zitten, en dat is wellicht nog veel storender.

En monitorkapot.nl lijkt me vooral te richten op het repareren van de electronica, niet van het scherm zelf. Dus hoe vervelend het ook is, ik denk niet dat je veel kan met dit scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaki12345
souljah1h schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 14:20:
Waarom niet eerlijk tegen je vriendin zijn? Misschien kan ze hem nog (om)ruilen en kunnen jullie samen een geschikte monitor uitzoeken.
Helaas hebben wij een historie waarin zij redelijk geprikkeld reageert als iets net niet goed is bij me. Ik ben eenmaal zeer kritisch op audio video. Eerlijk gezegd baal ik er ook van dat die kras erop zit maar wilde haar dat echt niet laten merken. En ze geeft me iets en het kost mij niets. Ze neemt zoiets persoonlijk op ondanks dat ik het gebaar maximaal waardeer. Hierom gekozen om de situatie niet te laten escaleren. Ik moest ook snel een beslissing maken in hoe te reageren dus koos ervoor het gezellig te houden.

Het scherm is 3 jaar geleden gekocht en is nu tweedehands en was van haar zoon. Ik zoek dus een manier buiten het wettelijke garantie traject. Aangezien hier zoveel kennis aanwezig is onder de leden, hoop ik op een gouden tip of idee.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:56

HugoBoss1985

Xenotech

Shaki12345 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 14:26:
[...]

Helaas hebben wij een historie waarin zij redelijk geprikkeld reageert als iets net niet goed is bij me. Ik ben eenmaal zeer kritisch op audio video. Eerlijk gezegd baal ik er ook van dat die kras erop zit maar wilde haar dat echt niet laten merken. En ze geeft me iets en het kost mij niets. Ze neemt zoiets persoonlijk op ondanks dat ik het gebaar maximaal waardeer. Hierom gekozen om de situatie niet te laten escaleren. Ik moest ook snel een beslissing maken in hoe te reageren dus koos ervoor het gezellig te houden.

Het scherm is 3 jaar geleden gekocht en is nu tweedehands en was van haar zoon. Ik zoek dus een manier buiten het wettelijke garantie traject. Aangezien hier zoveel kennis aanwezig is onder de leden, hoop ik op een gouden tip of idee.
Klinkt alsof er belangrijkere zaken zijn om te bespreken dan de kras in het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaki12345
HugoBoss1985 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 14:35:
[...]

Klinkt alsof er belangrijkere zaken zijn om te bespreken dan het kras in het scherm.
Ik kan mezelf niet veranderen als in minder kritisch zijn op audio/video. Het stoort je of stoort je niet. Net als met dode pixels e.d. Daarom begrijp ik ook niet waarom ik een beschadigd scherm krijg. Dat terzijde is haar karakter hierin (persoonlijk dingen opvatten e.d.) niet echt meer te veranderen zegt ze, dus vandaar mijn empathische keuze om het gezellig te houden en het achter de schermen proberen op te lossen. Maar ergens heb je natuurlijk een punt en het maakt deze situatie niet makkelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:05
Voor dit soort vragen/problemen (wat betreft het scherm dan, niet de relatie) kijk ik al langere tijd eerst op Youtube voor oplossingen:

https://www.youtube.com/r...cd+monitor+scratch+repair

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaki12345
TERW_DAN schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 14:23:
Die lagen van LCDpanelen zitten allemaal op elkaar gelijmd (in vrijwel alle gevallen). Die dus even losmaken om te vervangen zit er niet bij, zonder het vervangen van het hele paneel. Of dat de reparatie waard is vraag ik me af. Voor €167 zie ik al een gelijkwaardige monitor in de Pricewatch staan, dus betwijfel of een reparatie veel goedkoper gaat zijn.

In de praktijk kun je hier dus niet heel veel aan doen. Je zou kunnen proberen te kras eruit te schuren of te polijsten, maar dan weet je vrij zeker dat je met een doffe plek komt te zitten, en dat is wellicht nog veel storender.

En monitorkapot.nl lijkt me vooral te richten op het repareren van de electronica, niet van het scherm zelf. Dus hoe vervelend het ook is, ik denk niet dat je veel kan met dit scherm.
Bedankt voor je reactie. En ook zo snel en uitgebreid onderbouwd.

Dit is precies wat ik niet wilde horen maar als dit de enige uitkomst is dan so be it natuurlijk. Ik zal in beraad gaan wat te doen met het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaki12345
JukeboxBill schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 14:43:
Voor dit soort vragen/problemen (wat betreft het scherm dan, niet de relatie) kijk ik al langere tijd eerst op Youtube voor oplossingen:

Interessante tip om het met vaseline te dichten. Proberen waard lijkt me. Niks te verliezen ook ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:07

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

JukeboxBill schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 14:43:

Eentje gebruikt vaseline 8)7 want ja kras opvullen met iets doorzichtig even en je ziet niks wacht tot het scherm warm begint te worden, dan begint het feest.

Kras totaal verwijderen uit paneel onmogelijk, je kan het iets oppoetsen en minder zien, maar er 100% nee.
Levensles leer leven met iets boven in, het valt best mee en hoe minder je er aan denkt hoe minder het opvalt, en je doet nog je best ook voor je vriendin een cadeau te gebruiken dat is liefde.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

42dpi schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 14:48:
[...]

Eentje gebruikt vaseline 8)7 want ja kras opvullen met iets doorzichtig even en je ziet niks wacht tot het scherm warm begint te worden, dan begint het feest.
Bijna al die filmpjes die ik voorbij zag komen maskeren het met iets. Wat logisch is. Maar ten eerste is het effect maar tijdelijk, zeker met iets als vaseline als dat warm wordt. Ten tweede is die toplaag van je scherm niet voor niets. Zodra je daar iets in gaat smeren dat het licht op een andere manier verstrooid dan zie je het wellicht nog beter zitten dan eerst. Em daarbij, dingen als tandpasta zijn plakkerig, daar gaat weer vuil aanzitten.

Je kunt het natuurlijk altijd proberen, als het niet werkt is een beetje warm water genoeg om 't er weer vanaf te halen. Let wel op met de wat schurendere middelen natuurlijk, die kunnen de toplaag aantasten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jazzozo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-09 12:07
[...]

Kras totaal verwijderen uit paneel onmogelijk, je kan het iets oppoetsen en minder zien, maar er 100% nee.
Levensles leer leven met iets boven in, het valt best mee en hoe minder je er aan denkt hoe minder het opvalt, en je doet nog je best ook voor je vriendin een cadeau te gebruiken dat is liefde.
We weten niks verder over OP hè (Hoeft verder ook niet) Als iemand een vorm van autisme of OCD-achtig iets heeft, dan kan je daar vaak niet mee leren leven. Onnodig advies dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yoga
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 17:51
Oh jee
Maar je vriendin begrijpt wel dat je van kwaliteit houdt...
Nu voldoet deze liefdevolle cadeau niet geheel aan mijn wensen

Mag ik hem op marktplaats verkopen en de opbrengst gebruiken voor een nieuwe?

Snel verkopen of dumpen bij kringloop

Heel blij met het 'extraatje' voor monitor.

Ik vraag me wel af of er meer narcistische trekjes zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
[...]

Ik heb ze niet bekeken, dat mag TS doen.
Ik geef ook geen garantie op die YT filmpjes. Soms zit er wat bruikbaars tussen en soms ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaki12345
jazzozo schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 16:11:
[...]
We weten niks verder over OP hè (Hoeft verder ook niet) Als iemand een vorm van autisme of OCD-achtig iets heeft, dan kan je daar vaak niet mee leren leven. Onnodig advies dus.
Ja, het is voor mij lastig om eroverheen te kijken. Fijn dat je daar even bij stilstaat. De ene persoon is de andere niet, toch? Ik heb floaters in mijn ogen dus ben sowieso al aardig overgevoelig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valorian
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:36
Shaki12345 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 14:47:
[...]

Bedankt voor je reactie. En ook zo snel en uitgebreid onderbouwd.

Dit is precies wat ik niet wilde horen maar als dit de enige uitkomst is dan so be it natuurlijk. Ik zal in beraad gaan wat te doen met het scherm.
Even out of the box gedacht: het is niet een heel duur scherm. Gezien de “gevoeligheid” die je aangeeft rond relatie, cadeautjes etc zou je ook het geheel geruisloos kunnen “afkopen”: koop eenzelfde scherm (nieuw of tweedehands) zonder kras en bij eventuele vragen geef je aan dat je de kras eruit hebt weten te poetsen ofzo (of: dat je een reparatie hebt laten uitvoeren).

Niet de meest rationele oplossing maar toch ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shaki12345
yoga schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 16:23:
Oh jee
Maar je vriendin begrijpt wel dat je van kwaliteit houdt...
Nu voldoet deze liefdevolle cadeau niet geheel aan mijn wensen

Mag ik hem op marktplaats verkopen en de opbrengst gebruiken voor een nieuwe?

Snel verkopen of dumpen bij kringloop

Heel blij met het 'extraatje' voor monitor.

Ik vraag me wel af of er meer narcistische trekjes zijn
Bedankt voor het reageren maar ik vind je een beetje gemeen doen naar me. Ik leg duidelijk de situatie uit en waardeer het gebaar van mijn vriendin en heb, om haar niet te kwetsen het cadeau geaccepteerd. Hierin herken ik geen narcistische trekjes. Wil er alles aan doen om er zoveel mogelijk van te kunnen genieten zonder haar emotioneel te belasten. Dankzij sommige leden hier heb ik al aardig wat geleerd en nieuwe tips gekregen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shaki12345
Valorian schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 16:35:
[...]

Even out of the box gedacht: het is niet een heel duur scherm. Gezien de “gevoeligheid” die je aangeeft rond relatie, cadeautjes etc zou je ook het geheel geruisloos kunnen “afkopen”: koop eenzelfde scherm (nieuw of tweedehands) zonder kras en bij eventuele vragen geef je aan dat je de kras eruit hebt weten te poetsen ofzo (of: dat je een reparatie hebt laten uitvoeren).

Niet de meest rationele oplossing maar toch ;)
Zeer interessante tip. Toevallig interesse in de monitor? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valorian
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:36
Shaki12345 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 16:38:
[...]

Zeer interessante tip. Toevallig interesse in de monitor? :p
Ha, nee dat dan weer niet 🙃.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
[...]
Kijken we naar dezelfde foto's? Gebaseerd op de tekst in de TS dacht ik eerst dat er een miniem krasje zou zitten wat je net kan zien als het licht er verkeerd op valt, en TS daar zich aan zou irriteren. Maar kom op. Het is een prima scherm qua specs in principe, maar met zo'n kras erin krijg je ook op een marktplaats hier echt niet meer veel voor.

Als je simpelweg geen budget hebt voor een andere monitor, dan natuurlijk kan je hier nog een hoop meer plezier aan beleven als aan geen monitor. Maar in dit geval zou ik gewoon proberen met vaseline bijvoorbeeld los te gaan. Het is niet alsof er veel te verliezen is imo.

[ Voor 18% gewijzigd door Sissors op 08-02-2025 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:13

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Niet te bang een beetje vaseline aan die stang, eh beeldscherm.. :9~ :+

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdejongjr
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:26

rdejongjr

Gnome

Ooit in een ver verleden ongeveer hetzelfde gehad (kras dan, geen moeilijk gedoe met gevoelens).

Toen de bovenste laag eraf gehaald met veel geduld en alcohol.

Unieke 30inch dell monitor gehad met extra contrast. Alleen ook super spiegelend en met een klein foutje beschadig je de polarisatie laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
@Shaki12345 , ik dacht in 1ste instantie ook wel van het zal wel mee vallen en zeker omdat je erbij schrijft dat je nogal kritisch bent wat audio/video betreft. Maar dat is wel een serieuze kras en ik mij wel aansluit bij de anderen dat je hier verder weinig aan kan doen als alleen het panel vervangen. Betwijfel ook wel of dat zich nog loont voor een monitor van 4 jaar oud zeker gezien de prijzen van hedendaagse monitoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:08
Ding naar de kringloop brengen of bewaren voor onderdelen en een op mp scoren staan er zat dezelfde op. zag er een staan voor 150 en bieden vanaf 125

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Shaki12345
Bedankt voor alle reacties tot zover. Uiteindelijk heb ik toch was vaseline in de kras gesmeerd en het daarna netjes schoon gemaakt en ben ik aan de gang gegaan met diverse games en toepassingen. Dit was de enige korte termijn optie buiten het probleem accepteren of het scherm verkopen. Hierin ook meegenomen dat ik hiermee ook mijn vriendin niet onnodig emotioneel heb belast en mezelf de kans heb gegeven (dankzij jullie) om meerdere opties te bekijken alvorens paniek te zaaien.

Het verbaasde me dat de zichtbaarheid van de kras, tijdens diverse scenario's (licht, donkere achtergrond) relatief meevalt en zelfs niet meer opvalt tijdens een actieve game sessie. Het scheelt dan ook dat hij bovenin zit. Mijn OCD kent dus toch grenzen zo blijkt.

Wat me nog meer opviel is de vriendelijkheid en deskundigheid van de mensen hier op het forum. Daarvoor sowieso hartelijk dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22:26
Vergeet het scherm en ga even voetballen met zoon van je vriendin , Oeps, er zit nu ineens een kras in het scherm. Ik was wel heel blij met het scherm. Kunnen we hem misschien laten maken?
En anders beeldt deze kras jouw liefde uit... Dan is het toch stuk minder erg om naar te kijken he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:06
Shaki12345 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 14:10:
Nu ben ik een enorme purist en stoor ik me aan de minste of geringste fouten in beeldscherm instellingen of in het scherm zelf.
Dit is nou werkelijk waar de eerste keer in mijn leven dat ik iemand tegen kom die hetzelfde "probleem" heeft als mij. Ik herken dit zo goed!

Niet op relationeel gebied maar wel dat ik me stoor aan het minste of geringste. Ik wordt soms gek van mezelf en ik vind het ook niet leuk voor mijn vrouw (wij kunnen bijna nooit iets kopen zonder dat ik er weer mee terug moet. Ik ben enorm verbaasd als ergens geen afwijking aan te vinden is en in mijn ogen dan pas goed/ acceptabel is).

Denk bijvoorbeeld aan:
- Dode pixel in scherm
- klein krasje (echt een klein mini krasje)
- Logo dat iets scheef op elektronica zit
- Een aansluiting die niet helemaal recht zit
- Een behuizing die minimaal afwijkt (niet symetrisch)
- Een knopje die niet lekker klikt of er iets scheef in zit
- En zo kan ik nog wel 1000 dingen noemen.

Ben ik er trots op? Nee.
Begrijp ik de TS? Ja!

Nou moet ik wel zeggen dat ik het een behoorlijke kras vindt zo op de foto. Bij mij is het altijd hetzelfde, dan denk je ik accepteer het wel voor de lieve vrede en een dag later zit je je toch weer te irriteren. Overigens heb ik dit vooral als ik iets net heb (nieuw of 2dehands). Zodra ik iets goed heb bevonden let ik er niet meer zo erg op maar het gaat dus wel eerst door een enorme (overdreven) test heen van mij.

Eigenlijk heb je niets aan mijn bijdrage, maar ik reageer hierop om je een hart onder de riem te steken dat je niet de enige bent die hiermee te maken heeft (al lijkt dat soms wel zo, althans dat gevoel heb ik soms). Hopelijk kom je nog tot een goede oplossing zodat je dit kan "los laten".

[ Voor 9% gewijzigd door knorde op 11-02-2025 19:03 ]

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik relativeer liever wat meer, stel je vader had een milliseconde later geëjaculeerd dan had je zomaar in de Gaza streek of ergens in Afrika geboren kunnen zijn, dan had je deze OCD nog wat dieper in de shit kunnen brengen, eh bah ik zie dat het weer regent vanavond...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Ik wou dat ik dat ook kon op dit gebied. Op andere gebieden ben ik daar heel goed in maar op dit gebied helaas niet. En ik ben daar absoluut niet trots op en zou wensen dat ik daar anders mee om kon gaan. Ik wil niet het hele topic verprutsen van de TS maar het is wel een "probleem" wat echt kan spelen bij iemand. Ik zie het altijd als "voor normale mensen niet voor te stellen" maar het is nou eenmaal wat het is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

You gotta play with the cards you are dealt with..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
Ik begrijp TS ook wel. Hier was een keer zo'n piepklein vliegje in het scherm gekropen. Zat dus tussen twee lagen in. Op de een of andere manier valt het telkens weer in het oog.
Gelukkig kon ik de monitor omruilen voor eenzelfde model, die ik als klein TV'tje bij het bed heb staan. Op een afstandje zie je de vlieg niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaki12345
Ik denk dat er weinig mis mee is dat we op gebied van audio / video de allerbeste ervaring willen.

Als het gaat om eten, kleding en noem maar wat onderwerpen.. dan interesseert het me weer helemaal niks. Ik zit op een sportdieet en eet zo goed als elke week dezelfde dingen. Het is ultra eentonig, maar het werkt.

In dit veel te korte leven denk ik dat het ene goede eigenschap is om het beste te willen van iets waar je hart voor klopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knorde
JukeboxBill schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 19:21:
Ik begrijp TS ook wel. Hier was een keer zo'n piepklein vliegje in het scherm gekropen. Zat dus tussen twee lagen in. Op de een of andere manier valt het telkens weer in het oog.
Gelukkig kon ik de monitor omruilen voor eenzelfde model, die ik als klein TV'tje bij het bed heb staan. Op een afstandje zie je de vlieg niet.
Ook in het geval van zo'n vliegje begrijp ik het volkomen. Je oog gaat er toch automatisch naar toe als je eenmaal weet dat het er zit.
Shaki12345 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 19:31:
Ik denk dat er weinig mis mee is dat we op gebied van audio / video de allerbeste ervaring willen.

Als het gaat om eten, kleding en noem maar wat onderwerpen.. dan interesseert het me weer helemaal niks. Ik zit op een sportdieet en eet zo goed als elke week dezelfde dingen. Het is ultra eentonig, maar het werkt.

In dit veel te korte leven denk ik dat het ene goede eigenschap is om het beste te willen van iets waar je hart voor klopt.
Hier exact hetzelfde, bij andere dingen zoals kleding ben ik juist enorm makkelijk. Dat interesseert me gewoon nagenoeg helemaal niks. Ach ja, ieder zijn ding. Als je dan uiteindelijk het exemplaar hebt waar je helemaal blij mee bent geeft dat ook weer een hoop rust en voldoening. Het is alleen altijd even de weg ernaartoe wat het kopen minder leuk maakt :)

[ Voor 23% gewijzigd door knorde op 12-02-2025 13:48 ]

Pagina: 1