haperende streams op ziggo netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 362 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne_o
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13-08 21:51
Allen,

Ik ervaar sinds een tijdje hinderlijke haperingen tijdens het kijken van streams via mijn Google chromekast.
Het betreft een Chromecast 4k.
Ik heb er een paar apps op gezet, waaronder de Ziggo go app en Tivimate.
Als ik een uitzending via de Ziggo go app bekijk is er eigenlijk nooit iets aan de hand, als ik via Tivimate kijk komen er na verloop van tijd haperingen.
Als ik dan wifi snelheidstesten uitvoer, als de haperingen voorkomen, kom ik op snelheden van minimaal 250 mbit, en meestal meer dan 500 mbit.
We hebben een Ziggo 1Gig abonnement.
Ik snap niet zo goed hoe het kan dat er haperingen voorkomen bij het streamen bij dergelijke snelheden..

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-09 11:59
Tivimate ken ik als een app voor (vaak illegale) iptv waarbij je ook afhankelijk bent van de aanbieder uiteraard. Je snelheidstesten lijken geen probleem te zijn, voor de meeste streams heb je niet meer dan 15mbit/s download nodig. Werken andere diensten als youtube/netflix etc wel goed of ervaar je enkel problemen met tivimate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:16

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Goed gespot en inderdaad discussies over illegale IPTV streams zijn niet toegestaan op het forum. Ik gooi hier om deze reden een slotje op.

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Dit topic is gesloten.