Hi Tweakers,
Ik wil een game pc (voor 1440p) samenstellen, deze mag van mij maximaal 1800-1900 kosten. Ik heb zelf onderdelen uitgekozen via de bestbuyguides, onderstaand staan mijn gekozen onderdelen:
Behuizing: Zalman I4 WHITE computer Midi Tower (moet omdat maximaal 41cm diepte past)
Videokaart: rtx 4070 super eagle
Processor: AMD Ryzen 5 7600X3D
Moederbord: GIGABYTE B650 EAGLE AX
Geheugen: Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32
Koeling: Arctic Freezer 36
SSD: Kingston Fury Renegade SSD (heat spreader) 2TB
Voeding: Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0
Voorkeur qua merk heb ik niet per se, dit sprak mij gewoon aan.
Van overklokken weet ik niet zo veel van af, ook geen idee of dat mogelijk is met deze onderdelen.
Ik zou graag van jullie willen weten of:
1. Dit een goede samenstelling is om (mogelijk ook de zwaarste) games te spelen op hoge graphic settings met 1440p.
2. Deze onderdelen wel goed bij elkaar passen. Zo niet, hebben jullie alternatieven?
3. Deze samenstelling ook toekomstbestendig is.
Hoor graag, groet Niels
Ik wil een game pc (voor 1440p) samenstellen, deze mag van mij maximaal 1800-1900 kosten. Ik heb zelf onderdelen uitgekozen via de bestbuyguides, onderstaand staan mijn gekozen onderdelen:
Behuizing: Zalman I4 WHITE computer Midi Tower (moet omdat maximaal 41cm diepte past)
Videokaart: rtx 4070 super eagle
Processor: AMD Ryzen 5 7600X3D
Moederbord: GIGABYTE B650 EAGLE AX
Geheugen: Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32
Koeling: Arctic Freezer 36
SSD: Kingston Fury Renegade SSD (heat spreader) 2TB
Voeding: Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0
Voorkeur qua merk heb ik niet per se, dit sprak mij gewoon aan.
Van overklokken weet ik niet zo veel van af, ook geen idee of dat mogelijk is met deze onderdelen.
Ik zou graag van jullie willen weten of:
1. Dit een goede samenstelling is om (mogelijk ook de zwaarste) games te spelen op hoge graphic settings met 1440p.
2. Deze onderdelen wel goed bij elkaar passen. Zo niet, hebben jullie alternatieven?
3. Deze samenstelling ook toekomstbestendig is.
Hoor graag, groet Niels