Letter in en menubalk van wit naar licht zwart/grijs

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin33
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 17-09 17:26
Ik heb wat vreemds. Als ik af en toe klik in mijn browser worden de letters in mijn menubalk ineens zwart/grijs. Als ik dan weer in mijn menubalk klik op een menu dan worden ze ineens weer wit. Het is random en kan niet achter halen wat dit probleem veroorzaakt. Wat kan dit zijn?
iMac M4 hier met FireFox, laatste versie 135.0

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Pt81YlGlEb32yUkQHrLFMsspcI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/JYJ928agVhBxwLK2lVbXbFdJ.png?f=user_large
Zoiets? Dat krijg ik als ik de focus op een ander programma heb staan, bijvoorbeeld op een ander scherm. Als dat op een enkel scherm is en je zit nog steeds in Firefox dan lijkt het alsof je vanuit Firefox iets anders probeert op te starten. Misschien een meerdere vensters/bureaubladen/schermen probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin33
Ja maar bij mij zijn het dan zwart/grijze letters, beetje transparant. Het is echt iets van FireFox en heb op Bugzilla al een bug report gezet. Het zit in de laatste versie van FireFox maar gebruik nu de beta 136.0 en die heeft hetzelfde probleem. Lijkt of FireFox niet op de voorgrond heb inderdaad maar dat heb ik wel. Het is ook random en niet bij bepaalde acties. Probeer wel eens de actie opnieuw maar dan blijven de letters gewoon wit. Soms lukt het wel, en dan staat er een ander programma op de voorgrond wat ik vanuit de menubalk naar voren haal en dan krijg het probleem weer. Probeer ik het later nog eens, dan blijft het weer weg. Wat ik zeg, het is heel random.

[ Voor 20% gewijzigd door Erwin33 op 09-02-2025 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Maar je hebt dit dus alleen met Firefox? Welke versie van macOS gebruik je precies?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin33
ik heb het alleen bij FireFox. Mac OS versie 15.3