Pricewatch hebben/willen aantallen zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

Topicstarter
Of het een probleem is... niet echt, maar zojuist viel me op dat in de pricewatch je kunt zien hoeveel mensen iets op hun 'hebben' lijst hebben staan, en hoeveel een product op de 'willen' lijst hebben staan. Is dit een bug, of is het een feature?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zx-tswruKkeQguwIDXUe2ZA_2aM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/yLausYRuPFR8NV94VaBRZtZc.png?f=user_large

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Volgens mij waren die aantallen vroeger zichtbaar, daarna ineens niet meer, kan niet zo gauw vinden wanneer dat veranderde.

[ Voor 51% gewijzigd door Raven op 08-02-2025 09:23 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
PeacekeeperNL schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 21:24:
Of het een probleem is... niet echt, maar zojuist viel me op dat in de pricewatch je kunt zien hoeveel mensen iets op hun 'hebben' lijst hebben staan, en hoeveel een product op de 'willen' lijst hebben staan. Is dit een bug, of is het een feature?

[Afbeelding]
Dat is zoals @Raven zegt een feature die terug is van weggeweest ;) We werken momenteel aan een verbeterd design van deze pagina en dat was meteen een kans om de willen/hebben-aantallen weer terug te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

Topicstarter
Thanks @jelle., good to know. Ik kon m me niet meer herinneren, dus dacht dat er wellicht iets was gesloopt.

Mijn reviews al gezien?