Gratis nieuws server

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Cyberjunkie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 00:53
Ik heb via m'n werkgever een account bij UUNET, waarmee ik kan inbellen. Verder faciliteert UUNET helemaal niks, dus geen e-mail en geen newsgroepen. Alleen een immer werkende snelle dialup.

Nu heb ik een newsgroep server nodig, waarme ik kan verbinden, zonder een account van die provider nodig te hebben. Bestaat dat?

Doe eens een zoekje op news, server, nieuws, server, nntp, gratis + server... erg frustrerend dat er diverse topics bestaan waarin mensen WEL de moeite nemen om te zeggen dat het al 10x is gevraagd, maar NIET de moeite nemen om te zeggen waar dat dan was. |:(
Dus ook al is het al 100 keer gevraagd, het is een onvindbaar iets. Of bewijs het tegendeel en geef me de exacte zoekstring.
Na 20 minuten zoeken op GoT, vind ik het gerechtvaardigd deze topic te openen, dus val me niet af!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Ik geloof er niets van dat je zolang gezocht hebt. FF Google gebruiken en je had er honderden al gehad.

Maar speciaal voor de |:( Rukapul presents: news://fb1.euro.net

• Cyberjunkie
wow, bedankt!
En trouwens, ik heb echt zo lang gezocht, maar kennelijk op de verkeerde plek... kan ook niet alles weten!

• Cyberjunkie
ik ben d'r toch nog niet uit. Op http://www.usenet.org/ zie ik een lijst van groepen staan beginnend met alt of news. Op die server die hierboven genoemd staat, zie ik groepen met nl, dds of bart. En nog steeds kan ik geen server vinden waarop ik kan inloggen om de bekende groepen te lezen.
Iedereen gaat er vanuit dat je eigen provider je nieuwsserver verzorgt, maar dat doet die van mij niet :(
Wie helpt?

• Cyberjunkie
Allemaal vreselijk bedankt voor de hulp... :Z

http://members.tripod.de/free_newsserver/

't was lang zoeken, maar ik ben uit de brand! :+

Verwijderd

Op zaterdag 15 september 2001 13:04 schreef Cyberjunkie het volgende:
Ik heb via m'n werkgever een account bij UUNET, waarmee ik kan inbellen. Verder faciliteert UUNET helemaal niks, dus geen e-mail en geen newsgroepen. Alleen een immer werkende snelle dialup.
????

news.nl.net al geprobeert??? doet het bij mij op kantoor prima hoor...(UUNet leased line, die zal via een dialup toch ook wel werken?)
Pagina: 1